20 Haziran 2013 Perşembe

MiM

 Bu mimde sorulmuş soruları inandığım tüm gerçekliğimle ve gerçeklerle, araya yalanlar sokuşturmadan cevaplayacağıma benim için değerli olan ve olmayan her şey üzerine elimin altındaki klavye ve mouse üzerine yemin eder, bu değerli mimin yazarı ve oluşturucusu Lord Ninca Samurayzadeoğlu'nun yoğun emek ve uğraşları karşısında ben Lord Alice Lawliet de/da saygılarımı ve şükranlarımı sunarım. 
Leydi/Lord/Dük/Düşes/Kral/Kraliçe/İmparator/İmparatoriçe/vs (...)

KURALLAR:
  • Sorular içerisinde bir kuralla belirtilmediği sürece, soruları yalanlarla cevap vermek kesinlikle yasaktır.
  • Sorulardan herhangi biri boş bırakılamaz.
  • Mim bitirildikten sonra kadim bir ritüel olarak 3 su bardağı -yaklaşık 800 ml- su içilmelidir. (Lütfen yanınızda bulundurunuz.)
  • Mim aile bireyleri tarafından yarıda kesilirse lütfen kaydedip kapatınız, sekmeyi değiştiriniz veyahut pencereyi aşağıya indiriniz.
  • Bu mimin ideal cevap süresi 15 ve 45 dakika arasıdır. Puanlama veya sıralama yapılmayacaktır.
  • Mim yapılırken giriş ve kurallar kısmının paylaşılması zorunludur
  • Başlamadan önce lütfen ekran parlaklığınızı makul bir düzeye getirip fişinizi elektrik kaynağına takınız. Ani kapanmalar ve batarya bitmesi gibi vakalar sigortamıza dahil değildir.
Ben Alice Lawliet yukarıda yazan tüm kuralları kabul eder, tüm şartları sağlar ve mime başlamayı arz ederim.

  1. En sevdiğiniz renk/renkler nedir? Mavi benim rengim. ._.
  2.  İnsanları boy/kilo/dış görünüş/göz rengi/vesaireye göre sınıflar mısınız? Hayır ama 1.79 boylarında, 50 kilo, zarif, güzel, muhteşem, dağınık saçları olan ve kocaman, kararmış siyah gözlü, ha bir de dünyanın 1 numaralı dedektifi olan insanları sınıflıyorum hehehehehe. *nosebleed*
  3. Ayakkabı numaranız nedir? 38-39. (Az önce yanlışlıkla 28-29 yazmışım. sdfghjkl)
  4. Hiç dişiniz çürüdü mü? Geçen yıl yapılmış bir tane dolgum var ama... 0_-
  5. Herhangi bir yeteneğiniz var mı? Yazmak-çizmek işlerinde yetenekli olduğumu düşünmekteyim. <.<
  6. İlgi alanlarınız nelerdir? Eee... Kitaplar, yazmak, çizmek, animeler, çizgi filmler, çizgi romanlar, saçmalamak, mallanmak vb. vs...
  7. Hayatınız boyunca en nefret ettiğiniz insanlardan birinin kişiliğini tanımlayınız. Aklıma gelen ilk kişi: Salak, cırtlak sesli, sülük, yapışkan, çirkin, kendini aşırı beğenmiş, koca götlü, "Raytooooğ Raytoooğ muck muck *-*"dan başka bir bok bilmeyen. Bilin bakalım kim? -_-
  8. Şu anda resmi olarak eğitim görüyor musunuz? Okulla ilgili düşüncelerinizi belirtiniz. Evet görüyorum ve vi dont niid noooo ecukeyşın diyorum. <.<
  9. İnsanlarla ilişkilerinizi nasıl tanımlarsınız? İnsanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? İnsanlarla olan ilişkilerimde genelde sıçıp sıvıyorum ve genelde benim hatam oluyor. İnsanlar... Eee... İlginç yaratıklar keh keh keh!!! (Benden Ryık Myık olmazmış.)
  10. Cinsiyet rolleriyle ilgili fikir ve düşünceleriniz nelerdir? Kahrolsun cinsiyet! Hiç cinsiyet olmamalı bence... Herhangi bir cinsiyetin üstünlüğü fikrine de karşıyım.
  11. Türkçe'nin dil kurallarını nasıl buluyorsunuz? Bence Türkçe güzel dil. Kuralları da... Eee... Zor bir dil biraz. Saçma şeyler de var ama. 0_-
  12. Kendinizi etrafınızdaki insanlardan üstün görür müsünüz? Keşke biraz görebilsem...
  13. Uykuyu sever misiniz, küçükken sever miydiniz? Şu sıralar tam bir uyku manyağı oldum. Normal insanlar "3-4 saat uyuyayım" derken ben "3-4 gün uyuyayım" falan diyorum, öyle düşününün. Gerçi okullar bittiği için bu dönem sona erdi sanırsam, biraz gücümü toplar gibi olduğum için şimdi pek öyle sayılmaz. Gece 1 gibi yatıp sabah 9 gibi kalkıyorum işte. Küçükken uyumaktan nefret ederdim. Anaokulunda uyuma saatlerinde kendim kesinlikle uyumadığım gibi başkalarını da hayatta uyutmazdım. Hatta kilitliyorlardı beni dışarı çıkmayayım diye. Ben de odada ne varsa artık oyalanıyordum... Güzel günlerdi ama.
  14. Biri size bugün ölecek olduğunuzu söylese üzülür müydünüz, üzülürseniz ne için üzülürdünüz? Bana bugün öleceğimi kanıtlasa bile ben anlayamazdım ki. Ayırdına varamazdım yani. (Nasıl hala yaz tatilinde olduğumun ya da seneye liseye geçeceğimin ayırdına varamadıysam...) Normal bir günmüş gibi geçer giderdi.
  15. Paraya ve statüye değer verir misiniz? Statü kelimesinin anlamından bile emin değilim (aslında biliyorum da kendime güven 0 olunca. o_-) ama paraya... Eh işte. Ben "paralı" insanlara karşı kendimi biraz çekingen hissediyorum. Çünkü... Öyle işte. Ben bu mimde neden bu kadar kötüyüm lan? Sorular normalde uzun uzuuun cevaplamaktan keyif alacağım siper şeyler ama ben nedense verebileceğim en malca cevapları verip duruyorum.
  16. Kendinizle ilgili 3'ü doğru 4 şey söyleyin. En çok düşündüğüm soru bu oldu. Immm... Bir bakalım.  1- Uzun süreler ciddi ciddi çizim yapmadığımda yeteneğimi kaybetmekten çok korkuyorum. (Tıpkı şu an olduğu gibi.) 2 - Eskiden müthiş bir kitap kurdu olduğumdan emindim fakat artık o kadar da emin değilim. Sınıfın enleri listesinde "en çok kitap okuyan" seçilmiş olsam ve yaşıtlarıma göre edebi bilgim çok üst düzey olsa da böyle düşünmekten kendimi alamıyorum. 3 - Aynı zamanda artık dünyanın en iyi yalancısı olduğuma dair de şüphelerim var. 4 - Kendimle ilgili aklıma hiçbir şey gelmemesi çok garip.
  17. Banyo yapmayı sever misiniz? Bazen bayılırım bazen de nefret ederim. Okul zamanlarında seviyordum çünkü rahat bırakıldığım nadir zamanlardandı.
  18. Hayvanları sever misiniz, en çok ne tür hayvanları seversiniz? Hayvanları çok severim - bazen insanlardan bile çok. Rakunları severim (Rigby ve Cartman yüzünden), tavşanları severim (bariz nedenlerle), bir de köpekleri severim. Çok klasik ama hep dediğim gibi: Onların sahiplerine olan sonsuz sevgi ve sadakatleri gibisi yok.
  19. Genetik bilimiyle ilgili düşünceleriniz nelerdir? Canlıların genetiğinin değiştirilmesi sizce ne gibi sonuçlar doğurabilir? (Şöyle iyi/kötü sonuçlar doğurabilir çünkü...) Ben bu işlerden zerre kadar anlamam, o yüzden kusura bakma Ninja-sama. Bu soruyu yanıtlayamayacağım, cezası neyse çekmeye hazırım.
  20. Hayatınızı nasıl buluyorsunuz? Aslında hayatımı seviyorum. ._.
  21. Yaz tatilini beğendiniz mi? Hem de nasıl! Ben hayatımda hiç bu kadar her anımı dolu dolu yaşadığımı hatırlamıyorum. Yaz tatili başladı başlayalı "bugün boşa gitti" dediğim hiçbir gün olmadı. Sıradan biri için kayda değer neredeyse hiçbir iş yapmamama rağmen kendimi süper hissediyorum. (Benim için anime izlemek, yazı yazmak, arkadaşlarla konuşmak yapabileceğim en kayda değer işler çünkü.)
  22. Dış görünüşünüze önem verir misiniz? Pek sayılmaz... "Dış görünüş önemli değildir" gibi bir laf etmeyeceğim, dış görünüş önemlidir ama kendimi çok süper buluyorum, şimdi erkeğe dönüşsem hayallerimdeki ideal kız herhalde benim gibi olurdu. (Çünkü kararmış gözaltlarını, vampir dişleri, hatta yağlı saçları bile çekici bulan bir manyağım, evet. Sağol L.)
  23. İnternet sizi tatmin ediyor mu? Oh evet, internet, bebeğim devam et. asdfghjkl (İzleyici sayısı 23'den 0'a düştü.)
  24. Kaşınızı kaldırabiliyor musunuz? (İkisini birden değil, şu kaş atma olayı.) Sanırım. 0_-
  25. Gözlüklü müsünüz? Gözlüklüyseniz lens mi yoksa gözlük mü tercih edersiniz? Gözlüksüzseniz, gözleriniz bozuk olsaydı lens mi yoksa gözlük mü kullanmayı tercih ederdiniz? Gözlüksüzüm ve kullanmayı tercih ederdim. ^^ Gözlüklü pek çok süper anime karakteri var.  (Özellikle otakular falan animelerde hep gözlüklü oluyorlar. ._.)
Ben Lord Arisu Roraito (Alice Lawliet) elimden geldiğince soruları cevaplamış olup, okuyan ve yapmak isteyen herkes bu mimi yapabilir.


Tüm hakları saklıdır. SAMURAYZADEOĞLU HOLDING © 2013

6 yorum:

  1. Mimi yaptığın için tişikkürler Alis-san U_U
    Bu arada Roraito... Lawliet'i öyle mi okuyor caponlar... Sanırım psikolojim bozuldu ._.
    Yanlız şaka maka gerçekten çok cins insanlarmışız, ben onu farkettim asldfjsd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl ben mim için teşekkür ederim Ninja-sama. V_V
      Evet..... -___-" İlk öğrendiğimde ben de o tepkiyi vermiştim. Japonlar..... Plz.
      sdfghjkl Tarikatız olomn.

      Sil
  2. Oh evet internet bebeğim devam etlkkdfgsjfdfgfdkgjfdklgfdjsfdlf ljkfdg

    YanıtlaSil
  3. Olom ne gözlük kullanması yae ._. Tamam hele kemik gözlüklere aşırı havalı bir piliç oluyorsun ama (amansızca kendini övüyor) çok berbat ve ezik bişi ya gözlük takmak .A. Hele yağmurlu havalarda. Yağmur altında ıslanmayı sevmeme rağmen gözlükler yüzünden dışarı adımı atamıyorum birde damlalar cama denk gelince yüz yılın en ezik ineği görümününe kavuşuyorum ;_;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, havalı görünüyor olabilir ama öyle zorlukları olabileceğini hiç düşünmemişim. TToTT Yalnız ben asıl gözleri bozuk olmadığı halde numarasız gözlük takanları anlamıyorum. ._. Çok yapmacık ve aptalca bence. (Konuyla ilgisi olmayan şeydi bu da.)

      Sil