20 Temmuz 2013 Cumartesi

Şu Sıralar İzlediğim Birkaç Şey

Öncelikle benden başlamam hiç beklenmeyeceği halde başladığım ilginç bir seriden bahsetmek istiyorum. Adı Hataraku Maou-sama. Bizim Shingeki'miz ile aynı sezon çıkmıştı ve sezonun Shingeki'den sonraki en popüler serisiydi. Çizimlerinden animenin ne tarz bir şey olacağını az çok anladığımı düşünüyordum. Fantastik bir konuya serpiştirilmiş ecchi, sinir bozucu bir tsundere, ona rakip bir deredere ya da yandere. Ne var ki öyle çıkmadı. Tamam, fantastik bir konuya serpiştirilmiş ımmm, ecchi sayılmaz daaşk var mı? Var. Tsundere ve rakip deredere var mı? Onlar da var. Ama konu bayağ farklı olduğu için espriler orjinal ve her ne kadar baş karaktere yamanma potansiyelli en az 3 kız bulunsa da harem gibi bir durum mümkün değil çünkü bu kızlardan ikisi baş karakteri öldürmek istiyor, diğeri de baş karakter bir şeytaken (hem de şeytan kral, aka Maou-sama) bir insan. Dolayısıyla onlar cidden "farklı dünyaların insanları". 
Hem ayrıca konu oldukça müsait olmasına rağmen baş karakter liseye gitmiyor. 
Eh... Animeyi eleştirirken konusunu da şöyle böyle vermiş oldum. (Zaten muhtemelen duymuşsunuzdur.) Şeytan kral nam-ı diğer Maou-sama Ente Isla'da insan bölgelerini yıkıp yok etmektedir. Sonra bir gün ortaya bir kahraman çıkar ve şeytan kralı geri püskürtür. Ardından açılan bir delikle (?) Maou-sama ve sadık yardımcısı Alsiel kendilerini dünyamıza düşmüş bulurlar. Bambaşka bir dünyadan gelen böyle iki kişinin Tokyo'ya düşünce yaşadıklarını az çok tahmin etmişsinizdir. (O sahneler bana "Dark Shadows" filmindeki Barnabas'ın tabuttan yeni çıkmış halini hatırlattı. McDonals logosunu görünce "Mephistopheles" demesine çok gülmüştüm. Bu arada sanırım McDonals moden hayatımızın simgesi gibi bir şey. 0_- Böyle konularda çok kullanılıyor. Maou da MgRonalds'da çalışmaya başlıyor mesela. Gerçi o MgRonalds, McDonalds'dan tamamen ayrı da neyse. v_v) Ama ya bana öyle geldi ya da bunlar bizim dünyaya biraz fazla çabuk uyum sağladılar. Ya da o dünyaya yeni düştükleri ilk bölümün tadına doyamadığım için bana öyle geldi. :P Ama diğer bölümler de oldukça güzeldi çünkü karakterler oldukça eğlenceli. Özellikle Maou-sama MgRonalds'da çalışarak evin gelirlerini falan karşılarken ev hanımlığı yapan aşırı tutumlu Alsiel karakteri çok komik. Ölüm döşeğindeyken Maou-sama'ya "Lütfen her ayın sonundaki indirim günlerini kaçırmayın!" dediğinde çok gülmüştüm. O kadar hastalıklı derecede tutumlu ki son kullanma tarihi geçmeden devasa bir erişte yığınını bitireyim diye hastanelik oluyor. Zaten herhalde çıktığı sahnelerin yarısında tuvalettedir. Bence asosyal ve bilgisayar bağımlısı Lucifer'den daha komik bir karakter idi. Şeytan hali de çok cool üstelik.
     Lan fena halde Alsiel hakkında yazasım geldi. Maou da fena değil ama Alsiel'i çok sevdim be! Bence o animeye Chiho'dan çok daha fazla renk katıyor. Ayrıca onu Maou ile shiplediğimi de belirtmeliyim. VwV Neden ikisinin hiç yaoi fanartı yok!? Hem de Alsiel'in Maou'ya duyduğu bağlılık, üstte fotoğrafını koyduğum şu sahne ve bunların Chiho'nun okuluna gittiklerinde fangirlün tekinin "Aynı evde yaşayan iki erkek mi?!" diye haykırıp burun kanaması krizi geçirmesine rağmen... (Animelerde hislerimize tercüman olan böyle fangirl karakterlere bayılıyorum.) Neyse neyse. v^v Alsiel'e dönecek olursak kendisini animede daha çok görmeyi isterdim. Bitirmeme 2 bölüm kaldı ama o 2 bölümde de pek göremem herhalde. Ama böyle bir animenin 2. sezonu gelir bence. (Gerçi finali görmeden konuşmamak gerek ama...) Alsieeeeel!!! 
http://24.media.tumblr.com/6bc113fa4d1fdd62993bc69a1013db11/tumblr_mm8f7o9uol1rra29do1_400.gif
Ben artık yakışıklı bulduğum erkeklere "Anime gibi çocuk" demeye başladığımı fark ettim. ._." Mesela geçenlerde "Warm Bodies" diye bir zombi filmi izledim. (Zombi filmi dediğime bakmayın, aşk filmiydi.) Baş karakter R tam bir anime karakteri. (Adından da belli zaten.) Bakınız:
          Zombi olmasına rağmen çekici. Şimdi normalde asla çekici olmayan şeyleri bile çekici hale getirebilen tek şey anime çizim tekniğidir. Ama çocuktaki bakışlara, saça bak. Animeden fırlamış yahu. Zaten çok tatlı bir karakter bu. Film de güzel filmdi. Farklı ve ilginç bir konusu vardı. Ulan düşündüm de film de anime gibiydi. Sanırım beynimde ilginç ve çekici her şey animedir gibi bir inanç oluşmuş. Neyse...
Bir anime gibi çocuk da şu Teen Wolf dizisinde var.  Karakterin adı Stiles, oynayan kişinin adı Dylan O'Brien'mış.
 http://static.tumblr.com/hlem7ib/TFqm60tq5/stiles2.jpg
Bunun neresi geçtim animeyi, yakışıklı hiç anlamadım. Tipim bile değil, kısa saçları erkeklerden hiç hoşlanmam - hatta animelerde bile. (Ama son zamanlarda bu saç stilli olanları sevmeye başladım, sadece son zamanlarda ülkemizde erkekler arasında çok popüler olan Justin Bieber saç kesiminden hoşlanmıyorum artık. 0_-) Ben Teen Wolf dizisini izlemiyorum bu arada, facebook'ta takip ettiğim bir film sayfasında gördüğüm bu çocuğu ve fotoğrafta çok tipsiz, evet ama paylaşılan kesitlerdeki mimikleri falan çok hoş. Hatta sırf bu çocuk yüzünden Teen Wolf'a başlamayı bile düşünüyorum ama Vampire Diaries gibi çıkmasından korkuyorum. Vampire Diaries severler varsa özür dilerim ama gözümde Twilight'ın seviyesinde. 1-2 kitabını okuyup bıraktım, dizisi zaten iyice berbattı. (Ama Damon karakteri fena değildi. Şimdi ne olmuştur hiç bilmem.)
Zaten başlamayı düşündüğüm çok dizi var. Teen Wolf, Supernatural ve Pretty Little Liars... Ama bir ara Supernatural'a bakmıştım (bu arada gerçekten eğlenceli bir dizi sanırım) da bir bölümü 50 dakika mıydı neydi, çok gözüm korktu o yüzden benim. Burçin gelince Pretty Little Liars'ı mutlaka izleyeceğiz ama.
Daha örnek verecek anime gibi çocuk kalmadı. Tekrar animelere geçiyorum.
İlk defa bu kadar çok güncel anime takip ediyorum. Shingeki no Kyojin (elbette), Blood Lad, Watamote, Free ve Senyuu 2... Aslında bakarsınız daha güncel olarak takip ettiğim tek seri Another idi.
Ben bu Blood Lad'in mangasını okuyordum da bırakmıştım. Tekrar başlayayım bari. Daha ciddi bir seriydi bu diye hatırlıyorum. Tabii yayınlanan son 2 bölümde konuya daha pek giremediler daha. Zaten Staz-san yeter lan. v_v Gerçi gözaltlı bir vampir olmasına rağmen çok garip ama favori karakterim değil. Favorim Wolf. Ki kurtadamlardan HİÇ hoşlanmam ve vampirlere taparım. Zaten nesini sevdiğimi de bilmiyorum o Wolf'un. Ama hoş karakterdi. Watamote de fena değilmiş. Kuroki Tomoko çok şirininin~ Ve bence hepimizi güzel bir şekilde özetliyor. asdfghjklş
Gelelim Free'ye... Mwahahahahaha. >:D Onun için ayrı bir paragrafa geçmeliyim.
Free animesini ÇOK sevdim. Tiplere çok mu bayıldım? Hayır. Hepsi de karakteren çok klişe ve klasik fangirllerin göz zevkine hitap eden yakışıklı anime erkekleri. İşte çok sevmemin sebebi de tamamen bu. Tamam,  ilk bakışta "bu karakter sırf fangirllerin kalbini çalmak için yapılmış" denilebilecek çok anime karakteri var ama ben fanservice'i insanın gözüne bu kadar sokan bir anime ne gördüm, ne de duydum. (Adamlar animeyi çekerken resmen "yazık lan fangirllere, şunlara shipleyecek 1-2 karakter verelim de az yüzleri gülsün ehe, hem popülerliğimiz de artar ooohhh~" demiş gibi ya. Çok komik. Bu arada animeyi "çekerken" evet...) Oysa erkekler için ooo~hooo! Şirin şirin karaktersiz loli kızların "Aya-chan yeni bir okula başladığı için çok heyecanlıdır. Bakalım yeni okulunda ne tür arkadaşlar edinecektir?"gibi yalandan bir konuya serpiştirildiği moe animelerden geçilmiyor ortalık. Neden biz kızlar içinde sırf fanservice namına bir seri olmasın ki!? SENİ SONUNA DEK DESTEKLİYORUM KYOANI! BRAVO!!! (içimdeki gizli feminist anime dünyasına da bulaştı)
Hem karakterlere bayılmadım, hiçbiri bende fangasm falan da yaratmadı, tamam ama o kadar klişeler ve bu klişelikle o kadar barışıklar ki hepsi de çok hoşuma gitti. Yani klişeliklerini ve animedeki "cool esas oğlan" ya da "şirin oğlan" gibi karakterlere şöyle bir bakarak çıkarabileceğiniz rollerini örtmek için saçma sapan özellikleri olmaması bence müthiş bir şey. Hem klişelikten inanılmaz uzak bir karakter de var bu seride: Kou! (Ya da Gou işte. *pffft*)
Hani kız ağabeyinin yüzme kulübüne gittiğinde başkan buna "çok tatlısın" dedi de kız yanakları kızarmadan "teşekkür ederim" diye yanıt verdi... İşte ben o sahneyi defalarca geri sarıp izledim. Manyak olduğumdan değil. SAHİDEN SEVİMLİ BİR ANİME KIZI KENDİSİNE İLTİFAT EDİLDİĞİNDE YANAKLARI KIZARMADAN TEŞEKKÜR ETTİ VE İŞİNE DÖNDÜ. BİR ANİME KIZI. İLTİFAT ALINCA YANAKLARI KIZARMADI. Sizi bilmem de ben ilk defa böyle bir şey gördüm ve çok etkilendim. Ne yanakları kızardı, ne de çocuğu tersledi, sadece nazikçe teşekkür etti. Tamamen normal bir şekilde. Fazla abarttığımı biliyorum ama... Ama... Buradan anime yapımcıları ya da manga çizerlerine sesleniyorum: Lütfen kız karakterler yaratırken klasik kız anime karakter tipini kendinize örnek almayınız.
 
Ayrıca Kou'yu sevmemin bir başka sebebi de kaslar karşısında gösterdiği tepkiler. asdfghjklş O kadar doğal ki. Kendime bir fangirl demem çünkü bu tür kaslı yakışıklı erkekler karşısında fangasm geçirmiyorum. (Eğer bana özel bir fanservice animesi çekilseydi gözaltları kararmış, kocaman siyah gözlü, karmakarışık siyah saçlı ya da yine gözaltları kararmış, kırmızı gözlü, ilginç şekilli sarı saçları olan erkekler ve bolca kanla dolu bir şey olurdu herhalde.) Yalnızca yaoi ve shounen-ai söz konusu olunca geçiriyorum bazen. (MaouxAlsiel gibi birkaç shiplemem bile var hatta. V^V) Ama fangirlleri anlıyorum, sempatik buluyorum ve destekliyorum. (Kesinlikle kaslı erkekler için nosebleed geçirilmesine ve onları shipleyip eğlenmeye karşı değilim yani.) Hele böyle karakterler çok komik oluyor. xD 
"Komik" demişken bir de ben bu animeye ciddi ciddi gülüyorum. Şimdi aklıma Nagisa'nın birkaç komikliği gelince 3. bölümü tekrar izleyesim geldi. Aslında şu gözlüklü tipin işin içine girmesiyle olayların bayağ sıkıcılaşacağını düşünüyordum ama neyse ki öyle olmadı.
İşte Nagisa'dan İnciler!~
"-Çalışmayana yemek yok!"
"+ Havuz yenmez ki."

"+Biz o kadar yakın bile değiliz."
"-*yaklaşır* Yüzme kulübüne katılırsan yapışık ikiz bile oluruz. *yaklaşır*"

"-Sanırım cidden Ama-chan'dan bizim için soyunmasını isteyeceğim.
+İmkansız. Tekrar mayo giymeyeceğini zaten söyledi.
-Öyleyse bunu tersine çevireceğiz! 'Katılırsanız mayonuzu Ama-chan'a gösterebilirsiniz!"

"-Neden o üye ben olmak zorundayım?
+Erkek olarak kız ismine sahip olduğun için."
(Bu animedeki tüm başka karakterler kız ismine sahip.)

Bir de şu Rei'nin Nagisa onu yüzme kulübüne girmeye ikna etmeye çalışırken "Sonuçta insanlar karada yaşamaya uyum sağladı. Neden evrimin tersine göre haraket edelim?" dediği sahnede de çok gülmüştüm. Normalde böyle sürekli gözlüklerini düzelten ve hesaplama peşindeki ciddi karakterlerden hoşlanmam da arada abartılı davranışlar sergileyip en sonunda hepten duygusallığa vuranlarını seviyorum. Hani görünümlerine tezat oluşturuyorlar ya? Ehe. Nagisa ile de pek yakışıyorlar maşallah.
Kısaca:
Normal insanlar için Free'nin konusu: Aynı yüzme kulübüne giden 4 çocuğun bir yüzme turnuvasında zafer kazandıktan sonra yolları ayırılır. Seneler sonra tekrar birleşirler, içlerindeki yüzme aşkı tekrar doğar ve yeni bir yüzme kulübü kurup onları bırakan eski üyelerine karşı yeni bir üye alarak tekrar birlikte yüzmeye başlarlar falan filan...
Fangirller için Free'nin konusu: MAKO RIN GİDİNCE HARU'NUN KALBİNDEKİ BOŞLUĞU DOLDURMAYA ÇALIŞMIŞTIR AMA RIN GERİ DÖNMÜŞTÜR. BİR YANDAN DA NAGISA REI'NİN KALBİNİ ÇALMAYA ÇALIŞIYORDUR. FAKAT HARU-CHAN-SAN ASLINDA HERKESİ KANDIRMIŞTIR: ONUN GERÇEK AŞKI SUDUR.
O değil de Haru'nun havuz sevgisi cidden tuhaf. 2 damla suya girmek için kendini satar o çocuk var ya. Marketteki akvuryama girmeye çalışmak ne lan!? Zaten Nagisa Rei'nin sudan pek hoşlanmadığını söylediğinde Rei'nin suya girmesine izin vermemesi de çok acayipti. Zavallı Mako-chan ile Rin-chan. Haru onları mahalle havuzuyla aldatıyor da haberleri yok.
1. bölümü izlediğimde bu animeden hoşlanmadığı ve eğer devam edeceksem sadece gülmek için devam edebileceğimi düşünmüştüm. (Fangirller tarafından nasıl "farklı" şekillerde yorumlanacağını düşündükçe gülmekten kırıldığım çok ilginç konuşmalar vardı.) Ama 3. bölümü 2. kez izlemiş olarak diyorum ki ben bu animeyi sevdim ve kesinlikle devam edeceğim.  Serinin izleyicilerinin %99'u sadece ama sadece kaslarla ilgilendiğinde elbette önem verilmeyecek ama yüzme sporu, takım ruhu ve yarış gibi şeylere daha çok önem verilirse gayet sağlam bir seri de olabilir ayrıca bence. Olur da bir umut bunlara önem verirlerse uzun sürmesini dileyeceğim bir seri. Ayrıca giriş ve bitiş parçaları da çok güzel. Hele bitiş şarkısı:
Benden bu kadar. Sayanora ezikler!
Not: Saçlarımı kestim. Kendim. Yaz tatilinin başından beri hayalini kurduğum şey. Üstelik ne annem kızdı ne de saçlarımı mahvettim. Hatta beklediğimden çok daha düzgün oldu. Çünkü ben biraz çılgın bir saç stili beklemiştim. Ne bileyim bir Crona'ya dönüşürüm diye ümit ediyordum ama öyle olmadı. :(
Notnot: Ulan Kou, var ya, sen böyle devam et, bir de şu erkeklerden hiçbirine asılma, cidden en sevdiğim kız anime karakteri olursun.
Notnotnot: Keyfim biraz daha yerine geliyor gibi ama çizimlerim kötüleştiği için biraz huzursuzum. Doğru düzgün hiçbir şey çizemiyorum.
Notnotnotnot: Shingeki no Kyojin'in yeni openingini beğenmeyen tek kişi ben miyim? Gerçekten mi? Emin misiniz? Peki. :C
OLOMN O EFSANENİN ÜSTÜNE YENİ OPENING ÇEKİLİR Mİ LAN!?
Armin sen de bırak artizliği Allah aşkına. Sanki ne mal olduğunu bilmiyoruz! Ne o öyle kanlar arasından çıkmalar falan? Ne bileyim sevmedim lan ben bu yeni openingi. Gerçi diğerini günde 50 kez dinlediğim için de olabilir. (Ama abi yapmayın ya!? Guren no Yumiya harbi efsaneydi! Yani bana onun kadar başka uyarlaması olan ve onun kadar dalgası geçilen bir başka opening söylesenize bir?!) Onu bilmiyorum da o gece yeni opening yüzünden kabus gördüğümü biliyorum. SPOILER Ama o da Armin'in Annie'den hoşlandığını öğrendiğim için de olabilir. SPOILER


Böyle bozarlar adamı işte. 

Demin bunu dinledim de ağladım lan. Tamam, 2. opening de fena değil de, aşırı animeleşmiş (?) ve asla Guren'in verdiği duyguyu vermiyor. Ben her bölümün başında kalkıp dans ediyordum onunla. "JAEGER!" kısmında kendimden geçtiğim o zamanları hatırlıyorum, yine gözüm doluyor. (Bu arada Yane-chan'a hontou arigatooooo!) Bilgisayarımda Eren, Mikasa ve Connie'ye özenip aldığım 15 kadar Guren no Yumiya ses kaydım ver lan. Psikologdan randevu alacağım en sevdiğim 2. animenin openingi değiştirildi diye.

6 yorum:

  1. Alsiel'le Maou'yu shipleyen biri... Mutluluktan ölebilirim şu an *v* Hatta gerçekten öleceğim çünkü her animede, kitapta, filmde bir şekilde shipping çıkarıp bunu kendine sevimli gösteren ben, Maou'ya da shiplemelerimi bulaştırırsam animenin zevkinin kaçacağını düşünerek bölümleri burun kanamasız (Evet çok iyi sıfat tamlamaları buluyorum, tamam, peki.) izlemeye çalışmıştım. Buna dayanmak çok zor. Yazın bana cesaret verdi sanırım *-* (Bekleyin beni kadersiz shiplemelerim, ben geliyorum, nihahahaha!) Şu an sana sarılabilirim bundan dolayı! *-*
    (Alice'i kendimden nefret ettirme faslı bittiğine göre diğer şeylere ve Gou'ya geçelim.)
    Gou ke- Kou kendinin nasıl göründüğünü aşağı yukarı bilen bir karakter ve bunu inkar etmiyor. Onu diğer liseli-kısa etekli-sülük gibi yapışan kızlardan ayıran özelliğiyse bir şeyler elde etmek için görünümünü kullanmaması, veya kullanmaya çalışmaması. (Üçüncü bölümde Nagisa "Gou-chan bizim için çekiciliğini kullandığına göre blablablabla..." deyince Gou "Çekiciliğimi falan kullanmadım!" diyor. Çekici olduğunu inkar etmiyor ama bunu gözümüze sokmaya da çalışmıyor. O kızı gerçekten seviyorum *q*)
    Supernatural'a başlamayı düşünüyordum ama Tumblr'daki fandomdan dolayı hayvan yüküyle spoiler almış durumdayım ve eğlencesi kaçar diye korkuyorum. Bir ara başlarım diyeceğim ama daha izleyeceğim çok fazla film ve dizi var ;__; Çok fazla.
    Guren no Yumiya her açıdan efsane bir açılıştı ve onu hiçbir SnK izleyicisinin unutabileceğini sanmıyorum. Ayrıca yeni açılış ve kapanışta çok fazla spoiler var. (Bunu neden yazdığım hakkında da hiçbir fikrim yok ve burada çok alakasız durdu.)
    Daha çok yazı yaz diyeceğim de ben de fazla yazı yazmadığım için emir verir gibi olacak. Ama yazılarını okumak güzel hissettiriyor. O KADAR DA ANİME TAKİP EDİYORSUN HANİ NEDEN YAZMADIN ALİCE-CHAN? NEDEĞĞN..?
    (Tamam, dövmek serbest.)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ani-chan, ne nefret etme faslı, tam aksine... YORUMLARINI NE ZAMAN OKUSAM MUTLULUKTAN AĞLAYASIM GELİYOR!!! ^^DDD *fangirl zıplamaları*
      Ya ben de böyle erkek ana karakterin etrafı kızlarla dolu serilerde onu bir erkekle shiplemekten çekinirim (hatta genel olarak birilerini birilerine shiplemekten çekiniyorum - sanırım kimse bana katılmaz diye) ama Alsiel Maou ile çiftlemeye çok uygundu be. Bu sefer tutmadım yani kendimi. Bana sapık muamelesi yapmadığın için çok sağol!!! ^m^ TTmTT
      Gou konusunda galiba biraz abarttım. ^^" Ama artık kız anime karakterlerinden nasıl sıkıldıysam..... Benim suçum değil ama! Hepsi mangaka ve anime yapımcılarının suçu!!!
      Ve o spoilerları ben de fark ettim..... -_-" (Dayanamayıp mangaya da başladım.)
      Ani-chan sağoool! *-* Ama SİZ NEDEN YAZI YAZMIYORSUNUZ!? TTMTT PANELİ BOMBOŞ GÖRÜNCE YAZASIM GELMİYOR!!!

      Sil
  2. Armin'i bu kadar eziklemeyin abi ona da yazık :( Benim gelecekteki 50 küsür kocamdan biri o adsfsdgsh ama bu openingden sonra ben artık Armin'den bir psikopatlık bekliyorum. Ya da onun gibi bir şey ama artık şu çocuk bir atağa geçsin, lütfen.
    Neyse de Hataraku Maou-sama'yı bu yazıyı okuduktan sonra izlenecek anime listemde ön sıralara çektim. Ah gerçekten izlenecek çok anime varğ ;A; Birde şu Stiles'i sevmeyen bir ben miyim? Üç numaralı erkekleri ne gerçek hayatta ne animeler de seviyorum birde tumblrda bu çocuğun fandom'ı beni öldürüyor, başlasam belki de seveceğim diziden acayip soğuyorum. PLL'ye başla diyeceğim ama ben ikinci sezonda bırakmıştım diziyi ve o aralar çok saçmalamaya başlamıştı yani sen bilirsin u.u Supernatural'a bende başlamak istiyorum ama harbi çok uzun D: Birde gene tumblr fandomları sağ olsun beni Teen Wolf ve Supernatural'den soğutmaya başardılar -biz farklıyız özeliz deseler de yerin dibine soktukları 1D ve JB fanlarından farkları yok, neyse.
    Free'nin ilk bölümünü tam 3 kez izledim ben. İkinci ve üçüncü bölümünü de 2 kez izledim. Beynim öyle manyamış ki, ne yaptığımı bilmiyorum. Ama cidden mala bağlamışım ki yeni bölümlerin giflerini tumblr'da gördüğüm andan bölümün sonuna kadar yüzümde aptal saptal bir gülümseme oluyor hjdgafajksfhaklj
    Saya'dan sonra Gou'da en sevdiğim kız anime karakterleri arasına girebilir. Ama nedense ben Gou ve Nagisa arasında bir şeyler olacağını hissediyorum ama umarım olmaz! Nagisa, Rei'nin! asfjdskghsadkgkhş!
    Bu arada adam gibi yorum bile yazamıyorum kusura bakma ._. Hem oruç hem sıcak hemde Free'nin yeni bölüm heyecanı beni öldürüyor ._.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Armin'den bir psikopatlık bekliyorum o pozlardan sonra ve sinirimi bozan da bu. Biz onu havuzları dolduracak kadar gözyaşı döküşü, ani haykırışları, narin tavırları ve ağladı ağlayacakmış gibi çıkan sesiyle sevdik. Değişmesini istemiyorum. TT_TT Bir de hakkında öğrendiğim o spoiler parantezindeki şey var tabii...
      İşte normalde ben de 3 numara saçlardan hep NEFRET ederim ama artık etmiyorum nedense. ._." Stiles'in salak bir fandomu mu vardı? Hiç haberim yok. Hatta tipi yüzünden sevilmediğini falan sanıyorum. asdfghjklş İzlemeye başladığımda muhtemelen soğuyacağım zaten ben de. Fandomlar çok sinir bozucu olabiliyor, evet.
      Bence olursa Gou ve Nagisa arasında değil de, Gou ve Haru arasında olur ama Rin kardeşini döver öyle bir şey olursa. sdfghjkl Nagisa ile Rei çıktıkları için (fsdghjkl), bir de Nagisa diğerlerine göre çok çocuksu kaçtığı için Gou yamanacaksa Haru ya da Mako'ya yamanır gibi geliyor. Haru ile havuz kostümü falan giymedikçe başarısız olur ama Mako'ya bulaşmasın. v_v En çok onu sevdim ben. İyi çocuk.
      Ah şu sıcaklar. TT_TT

      Sil
  3. Maou'ya bayılıyorum. Yani çok...havalı bir tip. Yuusha olan (adını hatırlamıyorum) çok uyuz biri. Eve almayıp da kızı kapıda ağlatmaları çok komikti. O kızın Maou'yu nasıl yendiğini bile anlamıyorum ya zaten. Bence çok sinir bozucu bir kız. Alsiel ile Maou'yu ben de shipliyorum *q*
    Free'yi daha hiç izlemedim. Ama izlemiş kadar oldum diyebilirim. Bence komik bir anime ağır fan-service'i saymazsak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maou bence de hem havalı hem de sevimli. Ve ben Emilia'yı da sevdim nedense. ._." Ama Maou ile arasında bir şey olsun istemiyorum. u_u ALSIEL İLE MAOU'YU SHİPLEYEN TEK BEN OLMADIĞIM İÇİN ÇOK MUTLUYUM.
      Free gerçekten de öyle. Fanservice o kadar ağır ki komik yani.

      Sil