13 Eylül 2013 Cuma

Okullar Açılmadan Önceki Son Yazı (Büyük Olasılıkla)

Merhaba. Neşeli şeyler yazmak isterdim ama o kadar neşesizim ki. Muhtemelen Türkiye'nin tüm illerindeki diğer tüm öğrenciler de öyledir. Bu yaz tatilinin bitmesini HİÇ istemiyorum. Her gün sabahlayıp saat 12'de kalkmak, bilgisayarın başına geçer geçmez msn'i açıp  tüm gün Yoru'yla klanlamak, anime izlemek ve tumblr'da dolanmak istiyorum. Hani devamlı "yine tüm yazı bilgisayar başında geçirdik :(" gibisinden durumlar paylaşanlar var ya? E madem tüm yazı bilgisayar başında geçirmek sana göre zaman kaybı, üzücü ve kötü, öyleyse niye öyle geçiriyorsun kardeşim? Valla ben tüm yazı bilgisayar başında öyle eğlenerek geçirdim ki... SAI kullanmayı öğrendim, herhalde 100 küsür hikaye yazmışımdır, romanıma başlamayı başardım (yani benim için en zor kısmı atlattım), bir yığın anime izledim, doya doya klanladım, güldüm, yemek yedim. Yani ÇOK EĞLENDİM VE BİTMESİNİ HİÇ İSTEMİYORUM!!!!! TTTATTT Daha yaz tatilinin bitmek üzere olduğunu dün kavrayabilmiş biri olarak kendimi okulların açılmasına zerre kadar bile hazırlamadım ayrıca. Tüm arkadaşlarım okul alışverişine falan çıkmış. Ya ben? Gidip kendime forma aldım ancak. Okul hakkında düşündüğümde aklıma hiçbir şey gelmiyor. "Bizim grup", "Çöplük" ve bu tür kendi aramızdaki olayların olmadığı bir okul yaşamı nasıl geçer ki? Gerçekten hayal edemiyorum. Muhtemelen tüm kızlar Justin Bieber ya da One Direction'la bile ilgilenmeyen, sıkıcı ve bomboş tipler olacaklar ve benimle dalga geçecekler ve çoğunlukla yalnız olacağım. Hem de dersler büyük bir ustalıkla imanımı gevretirken. Ugh. Sadece ugh.  
Ne var biliyor musunuz, aslında o kızlarla arkadaş olmak istemiyorum. Evet, onları hiç tanımıyorum ve düşündüğümden bambaşka tipler de olabilirler (Ama olmayacaklarına eminim şahsen. Kayıt işlemleri için okula gittiğimde gözlem yaptım ve gözlemlerim beni yanıltmaz.) Ama ben yeni şeylere kolayca uyum sağlayabilen ve yeniliklerden heyecan duyan biri değilim açıkçası. Zaten beni bu kadar geren de aslında tamamen "yabancı" bir okula ve tamamen "yabancı" insanların arasına gidecek olmam. Her ne kadar bana göre süper bir yaz tatili geçirmiş olsam ve dediğim gibi bitmesini HİÇ istemesem de, kendi okuluma ve kendi arkadaşlarımın arasına gitsem eminim bu kadar huzursuz olmazdım. Hatta bir parça heyecan bile duyardım doğrusu. Hayatımın değişmesini İSTEMİYORUM. Böyle gayet de memnunum ben, teşekkürler.
Ayrıca... O OKULDAKİ KİMSE RIVAILLE'İ TANIMAYACAK LAN!!! RIVAILLE'İ TANIMAMAK NASIL BİR ŞEY YA!? (Evet. Herkes Rivaille'i tanımak zorunda. Ha. Hahaha. MWAHAHAHAHAHA!!!!! *arkadaşın tüm yaz Shingeki no Kyojin izleyip tumblr'da Shingeki no Kyojin hakkındaki tüm postları okumaktan kafası yandı, artık Rivaille'i Obama ya da Michael Jackson sanıyor ve otobüslerde "Ravioli, Ravioli, I Want To Kill Titanoli~" dediğinde herkesin anlamasını bekliyor*)
En azından okullar açıldığı için kilo vereceğim. Bir de muhtemelen gözlerim bu kadar radyasyondan harap oldu. Biraz kendilerine gelecekler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder