29 Aralık 2013 Pazar

Gelecekte Anlamlı Bir Şey Yapmayı Planlıyor Musun?

Merhaba! Bugün bir mim yapıyorum. ^-^ Ve bu mim yazıyı okuyan ve yapmak isteyen herkes için. Bize gelecekte yapmayı planladığınız şeylerden bahsedin. Ama lütfen "doktor olmak" ya da "evlenmek" gibi şeyler olmasın. Kişiliğinizi yansıtan, yaratıcı hayaller olsun ki hem sizi tanıyabilelim, hem de güzel bir yazı okuyabilelim. Bu arada sıralamanızın en çok yapmak istediğiniz şeyden en aza doğru olmasına gerek yok. Yani karışık yazabilirsiniz. En az 20 madde olmalı. Örnek olsun diye kendiminkilerden birkaç tanesini yazacağım ben de. ^_^

 1 - Bir Amish ailesiyle anlaşıp 1 haftalığına onlarla ve onların hayat koşullarına uyum sağlayarak yaşamak. (Bilmeyenler için Amish'ler: Hala 17. yüzyıldaymış gibi, modern hayattan izole, teknolojiden uzak ve devletten bağımsız, kendi aralarında, bir eski çağ hayatı süren insanlar. Detaylı bilgi için: http://blog.milliyet.com.tr/mum-isiginda-yasayanlar---amisler/Blog/?BlogNo=213623 Ayrıca ilginizi çektiyse internette araştırabilirsiniz.) Kesinlikle bir Amish olarak doğmuş olmadığıma şükretsem de yaşantılarını ilginç buluyorum ve 1 hafta gibi bir süre için eğer kabul ederlerse bir Amish ailesiyle yaşamak istiyorum.

2 - Free Running yapmak. Elbette burada da duyup yapan vardır fakat Türkiye'de yapıldığını duymadım, özellikle doğuş yeri olan İngiltere olmak üzere, yabancı ülkelerde yaygın bir spor. Tam olarak spor mu değil mi emin değilim aslında çünkü turnuvaları falan yok. Adı üzerinde "free" running. Yapılanlar ise çok basit: Kendinize bir rota belirliyorsunuz ve bu rotada hiç sapmadan ilerliyorsunuz! Yani önünüze bir engel çıksa bile etrafından dolaşamazsınız. İstanbul gibi bir şehirde çok eğlenceli olacağını düşünüyorum. Aslında bunu yapmak için geleceği beklememe gerek yok. 15 tatilde bile yapabilirim ama bir rota belirlemeliyim. Aaa aklıma bir fikir geldi! İstanbul'dan katılan izleyiciler arasında istekli olan varsa birlikte bile yapabiliriz! Sanırım takım olarak daha güzel olur. Tabii muhtemelen durmadan tuhaf hobilerinden söz edecek ve garip şeyler soracak bir çatlakla koşmaya istekli olan çıkacağını hiç sanmam ama belli mi olur?
3 - Holi Festivali'ne katılmak. Kim istemez ki?
4 - Japonya'ya gidip Tsugumi Ohba'yı bulmak.
L'nin yaratıcısı. Bunu. Ne. Olursa. Olsun. Yapacağım. Hem Japonya'ya gitmek!!!
5 - 1 haftalığına Pagan gibi olmak.
Yani doğayla baş başa kalacağım bir tatil. Bunun için gerçekten büyümem gerekiyor.
6 -  Çatıda uyumak.
Phaldor sayesinde şu ana dek kır, orman, sokak, bodrum, tanımadığım birinin evi gibi garip yerlerde uyudum ama bir de çatıda uyumak için can atıyorum. Ne yazık ki o da planlarımız arasında olmasına rağmen bir çatıda uyuyamamış idik. Onunla uyuyamayacağım ama olsun, yanıma "Gökyüzünün Üzerinde 3 Metre", en sevdiği şarap ve onun şiir defterini alırım, yanımdaymış gibi olur... (Hayır olmaz.)
7 - Motor.
Motor kullanmayı öğreneceğim. Kendi motorum olacak. Her yere motorla gideceğim. Motor kadar güzel bir şey daha var mı ya? Rüzgar saçlarını uçuştururken tüm o arabaların ve binaların arasından şimşek gibi geçmek... Hiç binmedim ama dünyanın en güzel hislerinden biri olduğunu tahmin ediyorum. Motor candır kandır. Motor iyidir iyi. (Evet takıntılıyım.)
 
8 - Birini dünyanın kaderinin onun elinde olduğuna inandır.
Bunu nasıl yapacağım hakkında tonlarca fikrim var.
9 - Kendi "Erik Bahçe"ni kur. Hani Küçük Kadınlar kitabındaki Jo "Küçük Erkekler"de özel bir okul kuruyordu ya? İşte öyle ama bu okul biraz daha farklı olacak ve okulda özel bir eğitim verilecek. Çocuklar istedikleri ve yetenekli oldukları derslere girecekler. Sonracığıma tıpkı Erik Bahçesi'ndeki gibi bir çiftlik olacak ve çocuklar bu çiftliğe ne isterlerse ekebilecekler, ektiklerinden ve ayrıca da hayvanların bakımından sorumlu olacaklar. Çiftlik dışında her türlü gerekli malzemenin bulunduğu atölye ve müzik odaları, birbirinden güzel kitaplarla dolu kocaman bir kütüphane ve belki içinde trambolinler falan bulunan eğlence odaları olacak.
10 - Herkesin görebileceği bir duvara L'nin simgesini devasa şekilde yazmak. Altına da "Adalet geri döndü" gibi havalı bir şey yazabilirim. Ya da basitçe sadece "Justice/Adalet" yazarım.

İşte böyle şeyler. Yaratıcı ve eğlenceli cevaplarınızı bekliyorum! Okuyacak güzel yazılar çıksın yahu. -<-
Not: HA BİR DE BUNLARI HEP YORUCHO'MLA YAPMAK! AYIRSANIZ DA AYRILMAYACAĞIM! SÜLÜK GİBİ YAPIŞACAĞIM YORU'MA! BÖÖÖ!!! *mesaj gitmiştir* 

10 yorum:

  1. L fikrini çok beğendim XD Yoldan geçerken öyle bir şey görsem çok şaşırır ve çok mutlu olurdum heralde x3 Ve... MOTOR! Motor kadar sürmesi zevk veren başka bir araç daha yok bence. Hele bir de altında Harley oldu mu... Aman yarabbi TwT Abim öğretmişti bana motor sürmeyi, geçen gün gene denedim. İnsan bir kere öğrenince unutmuyor. Bisiklet gibi aynı. Bence en kısa sürede öğrenmelisin! Dünyanın yaşanması gereken zevkleri arasında üstlerde!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim! ^-^ Ben öyle bir L graffitisi görsem... Kalpten giderdim. xDDD Ve motora binen bir tanıdığım olsa ilk iş onunla birlikte binmek, 2. iş de bana öğretmesi için yalvarmak olurdu da, nerede!? Şanslıymışsın! ^^D

      Sil
    2. Ah ahh aynı yerde yaşıyor olsaydık *hoş nerede yaşadığını bilmiyorum ama kesin aynı yerde değilizdir* ben sana öğretirdim ToT

      Sil
    3. İstanbul'da yaşıyorum, sen? O.O *-*

      Sil
    4. Çanakkale ben... Shuu'nun yakın arkadaşıyımdır x3

      Sil
    5. Sahi o da Çanakkale'de yaşıyordu o.o İyiymiş ^^3

      Sil
  2. Ayichu'm X333 <3 *chu~* Duygulanırım ama :3 <3 *Benji taklidi XD*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yoyucho'm x333 <3 *chu~* *sımsıkı sarılır* BIRAKMAM! >-< *snifff*

      Sil
  3. L'i yaratan Obata değil mi?

    YanıtlaSil
  4. İnsanların hayallerini ÇALMA.

    YanıtlaSil