20 Ocak 2014 Pazartesi

Rugrats Teorisi (Çocukluğunuza Dikkat)

Geçen gün, Rugrats Teorisini keşfettim. Bu tür şeyler pek ilgimi çekmez, genelde aptalca bulurum (Biz animeciler kafamızı bu tür şeylerden çok derslerimize yorsak yemin ederim okul birincisi oluruz. ._.) ama sanırım Kai Yuki tarafından seslendirilen şarkısı yüzünden çok ilgimi çekti. Ve çevirisini yaptım:
Bu hikayenin tamamı değil ama onu çevirmeye üşendiğim için sadece bu kısa versiyonu çevirdim. Aslında hikayenin daha çok bebeği Cynthia ile ilgili olmasını bekliyordum çünkü o bebek oldukça korkunç. Hatta ben teorinin devamını Angelica'nın böyle olmasının nedeninin aslında Cyntiha olduğu şeklinde getiriyorum. Sonuçta bu sadece bir teori değil mi? Bu da benim teorim. Hikayenin uzun versiyonunda Angelica'nın şizofren olduğu ve büyüyünce (All Grown Up'da yani) uyuşturucu bağımlısı haline geldiğinden bahsediyor. Bence bunların sebebi Cynthia. Ama tekrar ediyorum, bu creepypasta'nın teorisinde yok, sadece benim teoriye yaptığım ekleme bir teori. (???) Herneyse. İşte şarkı:
Oldukça güzel bir şarkı bence.

4 yorum:

  1. Benim ilgimi de AYNEN o sebeple çekmişti. O.O Kaai Yuki'nin sesi çok şirin çıkıyordu bence >333< <3 Ama aslında hüzünlü TTmTT

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sesi çok tatlı ama şarkı bana da çok hüzünlü geliyor. TTmTT

      Sil
  2. Sarkı güzelmiş.senin yazıların da güzel. Kendine has tarzın var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo çok teşekkür ederim. *-* ^^

      Sil