8 Şubat 2014 Cumartesi

DAĞ GİBİ ALİCE LAWLİET'İ DEVİREN HABER

ARKADAŞLAR... ŞU AN SON ANLARIM VE BLOGUMDA YAZMAKTAYIM... (DEMİŞTİM BEN BURAYA YAZARKEN ÖLECEĞİM DİYE AMA) VASİYETİMİ BURAYA YAZIYORUM Kİ ÖLDÜKTEN SONRA VARİSLERİM ARASINDA POLİSİYE FİLMİ KONUSU ÇIKACAK KAVGALAR YAŞANMASIN... İLK OLARAK İSTEĞİM BENİ L SWEATSHIRTÜMÜN İÇİNDEKİ DEATH NOTE TİŞÖRTÜYLE VE BİR L CÜZDANI ÖBÜR ELİMDE DEATH NOTE KUPASIYLA GÖMMENİZİ RİCA EDİYORUM SİZDEN. BİR DE GÖĞSÜME L POSTERİNİ KOYUN. TÜM DEATH NOTE KİTAPLARIMI EN YAKIN ARKADAŞIM YORUKO TSUKIYOMI'YE BIRAKIYORUM. ONDA VARDIR DA BENİMKİLERE DE İYİ BAKSIN DİYE. EĞER EŞYALARLA GÖMMEK MÜMKÜN DEĞİLSE ONLAR DA YORU'MUN... BAŞKA DA DEĞERLİ BİR ŞEYİM YOK. HARRY POTTER KİTAPLARI ANNEMİM. HARRY POTTER SAATİ KUZENİMİN. KİTAPLARIMI İSTEYEN ALABİLİR, YETER Kİ İÇİNDEKİLERİ GERÇEKTEN OKUYUN, SİZE BİR ŞEYLER KAZANDIRSIN. HA MEZAR TAŞIMA DA "FANGIRL OLARAK DOĞDU, FANGIRL OLARAK ÖLDÜ, L AŞKINI DA MEZARA DEK GÖTÜRDÜ" GİBİ BİR ŞEY YAZABİLİRSİNİZ. ŞU AN YAZARLIK YETENEKLERİMİ KONUŞTURAMIYORUM. DEATH NOTE'UN 10 YILINA ÖZEL SÜRPRİZ BİR PROJE GELİYOR. HEM DE DOĞUM GÜNÜMDE. AMA BEN GÖREMEYECEĞİM ÇÜNKÜ ŞU AN ÖLMEKLE MEŞGU

2 yorum:

  1. alice:)) alemsin vallahi:p

    YanıtlaSil
  2. ÖLMEEEE!!!!! TTmTT AYICHU'M ÖLME!!!!! 3 MART'A DEK HAYATTA KALMALIYIZ!!!!! *Q* *başparmak XD*

    YanıtlaSil