9 Şubat 2014 Pazar

Sürpriz Proje Teorileri

İlginç bir şekilde ölmedim arkadaşlar. Vücudum kendini aklıma her "Death Note", "10", "sürpriz proje" kelimeleri geldiğinde kalp krizi geçirmeye ama 3 Mart'a kadar ölmemeye planlamış olmalı. Benim için gönderilmiş bu hediyenin ne olduğunu görmeden ölemem. (Evren oldukça olası olan ("Oldukça olası olan". Ol ol ol. Lol.) sürpriz projenin açıklanma tarihinin ertelenmesi olasılığını ortaya koyarsa ya da daha kötüsü gerçekten kalp krizi geçirip de ölürsem fena trolleneceğim ama olsun o zaman dek hissettiğim mutluluğa değer. ^-^) Ölmediğim için kalp krizi geçirmeye alışmış olarak şimdi aklımdaki birkaç olabilecek fikrimi sayıyorum: 
Ak Liste (Olmasını İstediklerimiz) 
1- L'nin geçmişi. *Q*
2- L'nin çözdüğü başka dava ya da davalar. *q*
3- "A Day Of L" ya da "Wammy's House" one shot'larının animeleştirilmesi. *-* 
4- L ile ilgili herhangi bir şey. ^^D 
5- Another Note'un anime/manga/animasyon filmi haline gelmesi.
6- Extra Chapter'ın animeleştirilmesi.
7- Death Note 13'teki omake'lerin animeleştirilmesi. 0_-
8- Wammy's House Wammy's Boys *-*
9- Adam gibi bir oyun. 
5. maddeye dair büyük umutlarım var. *-* 

Kırmızı Liste (Olur Verdiklerimiz)
1- Light'ın shinigami olup olmadığı sorusuna yanıt veren bir bölüm.
2 - Ohba'nın Death Note taslakları. Yani bölümlerin elden geçmemiş halleri. Eminim bir sürü çok farklı sahne vardır.
3 - Death Note 13'ün 13 gerçek kısmındaki 13. maddede Ryuk'un shinigami dünyasına dönüp dönmediği ile ilgili soruya Ohba:
"Evet. Defterin sahibinin ölümünü gördü… Bununla birlikte Light'ın ölümünden sonra soruşturma ekibindeki deftere Near tarafından el konuldu ve yakıldı. Bu durumda açıkçası, o defterin gerçek mi yoksa sahte mi olduğu konusunda kesin bir şey söylenemez. Benim teorime göre Light o defteri gizlice değiştirdi ve başka bir yere sakladı. Sanırım Light'ın sondaki çabası da blöftü. Bu nedenle hala dünyada bir yerlerde bir Ölüm Defteri olabilir ve Ryuuk o bulunduğunda bir başka ziyarette bulunabilir…?" diye yanıt veriyor. Oldukça düşündürücü ha? (Not: Cevap http://nt.languor.org/deathnote/dn33.html'dan alıntıdır.) 














Kara Liste (Olmasın Dediklerimiz)
1- Operasyon merkezindekilerle ilgili bir şeyler.
2 - Serinin yeniden çekilmesi. (Sanmıyorum ama belli olmaz)
3 - Hollywood filmi ile ilgili haberler. Düşüncesi bile insanı... *brrr*

Bu kadar tantana yaptıklarına göre basit bir şey olmaz diye umut ediyoruz ama haydi bakalım inşallah. ._. Art Book falan çıkmasın da... Amin. Bu arada ilgili site: http://www.j-deathnote.com/
 Edit: Sitedeki Japonca cümlenin anlamını çözdüm. "Deftere dokunmanla anıların geri gelecek." Kesin animenin yeniden çekimi gibi bir şey olacak.

5 yorum:

  1. L, Change the World kitabında Misa fanboy'luğu yapıyormuş. Maki'ye, "Eğer Misa resimlerini verirsen sana Death Note'umu verebilirim," diyormuş. Bir Kira'cı olarak, LIGHT'IN DEATH NOTE'UNUN BÖYLE REZİL ŞEYLERDE KULLANILMASINA İNANAMADIM. DN, L'in eline yakışmıyor kesinlikle. Bu Misa olayından sonra hala L'ci misin merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer L'ci demekle hala "L'ye hala yangın oluyor musun, sonunda onun olduğunu bilsen kendini ateşlere atar mıydın, hala onun için ölüp ölüp bitiyor musun?" diye soruyorsan eh herhalde yani! Ben Misa'dan ölümüne nefret ediyor olabilirim çünkü ben bir kızım ve dişi olan her canlı azıcık gururu varsa Misa'dan nefret ediyordur bence. Ama L bir erkek ve Misa erkeklerin gözünde çekici bir kız ve erkeklik ihtiyaçları ve... İşin kısası L'nin Misa'yı sadece görünüş olarak çekici bulması beni hiç germiyor. L karakter olarak da bula bula Misa'yı çekici bulacak biri değil. Kaldı ki Ohba'nın tasarladığı orjinal L'in böyle bir şey söyleyeceğini sanmam. Ha söyleyebilir ama dalgasına. Dünyanın bir numaralı dedektifinin böyle bir şeyi ünlü birinin fotoğrafları karşılığında ciddi ciddi vereceğini düşünmek bence çok gülünç! Bu arada L hayranlığım bitse de bu beni Kira'cı yapmaz, üzgünüm. Light'ı ya da Kira'yı sevebilmemin bir yolu yok.

      Sil
  2. OAV'ler olan L's succesors ve adını hatırlayamadığım ilk OAV'yi nerden İNDİREBİLİRİM?? Türkçe altyazılı mümkünse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. L's sucessors için şunu buldum: http://yeppudaa.com/archive/index.php/t-3438.html Visions of God içinse şunu: www.animeciyiz.biz/konu-death-note-rewrite-1-the-visualizing-god-turkce-fileserve-torrent-indir.html Bir bak bakalım, ben bakamadım çünkü ben animeleri indirmiyorum, eğer çalışmıyorsa birkaç şey daha var. Bu arada geç gördüm yorumunu, o yüzden geç cevap verdim, kusura bakma...

      Sil
  3. Siteni okumasam Death Note aklıma gelmiycekti valla. Hiçbir sitede konuşulmuyor bu süpriz proje, bravo sana valla. u_u Demek yeniden çekilecek... Neden ki? Benim bildiğim hiçbir projeye böyle birşey yapılmadı. DN'un farkı ne? Sence bi değişiklik yaparlar mı? L kazanır mı mesela *-* Ya da Misa ve L aşık olur sonunda~~~~ <3

    -Ayça

    YanıtlaSil