31 Mart 2014 Pazartesi

Kavanozlar Uyku Sorunu Olmadıkları İçin Çok Şanslı

  
Sanırım yeni bir hastalık keşfettim. Daha doğrusu "insomnia" (uykusuzluk) hastalığının alt dallarından birini sanırım... Adı baskı altında uykusuzluk: Kişi en ufak bir baskı altında bile uyuyamaz. Ben buna Repressional Insomnia diyorum. Yani "baskısal uykusuzluk". Dahice değil mi? Keşke böyle dahice psikolojik fikirler bulacağıma uyuyabilseydim. Ama ne yazık ki sadece uyumam gerektiğinde tuvalet pompasını daha işlevli hale getirmenin yollarından tut kovboylarla ilgili anime (Böyle bir şey var mı?) fikirlerine dek her türlü şey geliyor. Sadece bunlar da değil! Evrenin uyuyamamam için tasarladığı son numaralarından biri gaipten ne idüğü belirsiz sesler. Hayır hayır klasik canavar sesleri falan değil. Dalgalar ve rüzgarın sohbet seslerinin uğultusu olarak tanımlayabileceğim bir gümbürtü. Ve kalp çarpıntısı. Hangi dua iyi gelir hocam? Uyku gel bili bili bili!

4 yorum:

  1. Bir mimin var, yazmak istersen: http://heysayshirushi.blogspot.com.tr/2014/04/mim-sosyal-medya.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok teşekkür ederim, tabii ki cevaplamak isterim! ^-^

      Sil
  2. Bazen son zamanlar sıklıkla tüm gece uyumuyorum sabah da halimi tahmin et artık. Sınıfda uyuklamam artık normal bi şey. Uyku getirici bi şeyler sendemi bilmiyorsun??HELP ME PLEASE...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be dostum uykusuzluk baş düşmanlarımın başı. 1-2 sene önce haftada 2-3 saat uyuduğumu bilirim. Şahsen bana stres yüzünden oluyor, belki senin için de öyledir, e öyleyse de stresini atmalısın amma nasıl yapılacağını ben bilemem dostum. Uykusuzluk için de yastığa lavanta koymak yahut çay içmek gibi envai çeşit yöntem öneriyorlar ama o şeytanlar başıma üşüştü mü beni Uyku'nun kendisi gelse uyutamaz.

      Sil