3 Mart 2014 Pazartesi

Öle bayıla beklediğim sürpriz belli oldu, sonuç: Eee, herneyse... Gözyaşlarımı kalbime gömüyorum.

Alice Lawliet şahsının özellikle son günlerde götünün üstüne oturamayarak beklediği Death Note'un 10 yılı şerefine hazırlanan sürpriz proje açıklandı. Sürpriz proje teorilerimden biri kısmen tuttu sayılır: Ak Liste, 9. madde, "Adam gibi bir oyun." Adı "Escape From The God Of New World". Oyun Kira'nın varisi olduğunu iddia eden "Yeni Kira"nın yönettiği dünyada geçiyor ve katılımcılar ipıçlarını bularak ve şifreleri çözerek bu yeni Kira tarafından kurulmuş tuzaklardam bir saat içinde kaçmaya çalışıyorlar. Aslında bu gerçekten mükemmel olabilirdi. Tabii bilgisayar oyunu değil de sadece Japonya ve belki şüphesiz içinde Türkiye bulunmayacak birkaç ülkede düzenlenecek sosyal bir oyun olmasa... (Kaynak: Şurası.)
Yani, tamam, benim beklediklerim biraz uçarı hayallerdi. (Söz konusu "Death Note" olduğu için bizi şaşırtır diyerek uçtukça uçmuştum ben.) Ama en azından uluslar arası bir şey beklemiştim. Mesela internet üzerinden katılabileceğiniz bir dedektif oyunu gibi. Mesela verilen ipuçlarıyla sahte bir Kira yakalama oyunu olabilir ve kazanana Tsugumi Ohba ile bir saat gibi bir ödül verilebilirdi. Bu sahiden harika olurdu ama bu... Tek umudum belki bu yarışmalardan bir anime, manga, kitap, film ya da artık her ne olursa, konu çıkması.

2 yorum:

  1. tsugumi ohbayla 1 saat mi? uçmuşsun sen. eee, başkalarının hayallerini çalınca böyle oluyor demek.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası pek üzülmedim, hiç yoktan kat kat iyidir, her ne yaptıysam ceza almamı sağlayacak bir şey değilmiş demek. Üzgünüm. ^^

      Sil