18 Mart 2014 Salı

OTP

Zutara'dır.
Siz
Evet siz 
Nasıl
Nasıl
NASIL
Birlikte 
OLMAZSINIZ!?!?!?
  


Arkadaşlar biraz Zutara spam'i yapacağım, kimse kusura bakmasın, çok pis OTP hislerim canlandı şu anda... Avatar'ın yapımcılarına dava açasım var! Bu resmen gösterip gösterip vermemek demektir. Zuko ile Katara'dan daha fazla birlikte olması gereken başka bir çift bilmiyorum. (Elbette RV hariç.) Hani madem ikisini birlikte yapmayacaktınız E NE BOKUMA O KADAR İKİSİNİ YAKIŞTIRMAYA MECBUR BIRAKAN SAHNE KOYDUNUZ!? Yani Zuko ile Katara'yı yakıştırmayan yoktur sanıyorum çünkü o kadar, o kadar, o kadar yakışıyorlardı ki! Nefretle başlayan ilişki! Ateş ve su! HAYDİ AMA!? Tamam, Aang'i de severi ederiz ama herkes kabul etsin, Katara ile ilişkilerinin bir derinliği yok. Oysa Katara ve Zuko'nun hayali ilişkisi... Bunun kanıtı da aslında "Kataang >333<" hisleriyle birkaç Katara & Aang sahnesi izlemek üzere youtube'a girip gördüğüm bir Zutara AMV'si ile bu yazıyı yazmaya başlamamdır. Gerçekten. Küçükken HEP Katara ile Zuko'nun birlikte olacağını düşünürdüm. Aang ile Mai olsa da. Katara biraz sürtük olsa da. (Yani iyi kız ve sahiden sevdiğim bir karakter ama her önüne gelenle yavşaştığı da bir gerçek.) Üstelik ben bunu Katara ile Zuko'nun birbirlerini kurtardıkları şu sahne için demiyorum. (Bir de bu sahneye niye "Zuko saves Katara" demişler onu da anlamadım. İlk dakika içerisinde yaralanıyor ve ondan sonra Katara Azula ile dövüşerek Zuko'yu kurtarıyor. Tabii sonra Agni Kai var da videoda diyorum.) Arkadaşlar da birbirlerini kurtarabilir. Seride çok fazla Zutara ipucusu var. Yazın Nick yine verirse izleyip hepsinin bir ipucunu yapacağım. Böylece Avatar'ın yapımcılarına dava da açabilirim! Umutlandırıp boşa çıkarmak suç sayılmıyorsa da sayılmalı.
Belki de başta Katara ve Zuko'nun birlikte olmasını planlamışlardı ama sonra Aang'e uygun birini bulamadılar ya da sadece fikir değiştirdiler ve böyle olmasına karar verdiler. Yine de daha çok sırf milleti trollemek için yapılmış gibi duruyor ve hiç hoş değil. 
Not: Resimleri şu amv'den aldım. Çok hoş değil mi? 

beanaroony:

anorable:

beanaroony:

Oh hi, this is mine, thanks. Let’s properly source me, okay?  

OMG you animated it! akjfkdgfd #beanaroonyisflawless

No, someone else did without crediting me. C=
Ama bu daha da hoş!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder