19 Nisan 2014 Cumartesi

Sihre İnanır Mısın?

 
Küçükken kurduğunuz hayalleri düşünmenizi istiyorum. Pilot ya da astranot olmak gibi şeyler düşlemez miydiniz? Belki daha ilginç hayalleriniz de vardır. Örneğin en basitinden yüzen bir evde yaşamak veya  bulutların üzerinde zıplamak gibi şeyler? Eğer bir çocuk olmuşsanız mutlaka bu tür şeyler hayal etmişsinizdir, eğer etmemişseniz de, eee... Herneyse. Şimdi daha önemli bir şey soracağım. Ne zaman bu hayallerinizden vazgeçtiniz? Ne zaman bu tür şeylerin işe yaramaz olduğu düşüncesine inanmaya başladınız? Ne zaman bir çocuk olmaktan çıkıp yetişkinlerin dünyasına girdiniz?
Annasumanara, Ai adlı hayatın zorluklarıyla mücadele ederken, bir an önce yetişkin olmak isteyen bir kızın bir gün bir "Sihirbaz"la karşılaşmasını anlatarak bu soruları soruyor. Gerçekten çok sıra dışı ve harika bir manga. Her yerde görmeye başladığıma göre şu sıralar epey de popüler sanırım. Mangaya dün başladım ve bugün de bitti. Bu da oldukça ilginç bir tesadüf oldu çünkü bugün benim "sihirbaz"ımla tanıştığım günün yıl dönümü.
Elbette o benim için sadece bir sihirbaz değil. Yürüdüğüm yolu değiştirdiği, beni yetişkin olma iğrençliğinden kurtardığı ve daima sihre inandırdığı gibi bana gerçek sevgi ve dostluğu öğreten kişi de odur. Şu an yanımda olmasa da önemli değil. Ne zaman zorluklarla karşılaşsam, cesaretim kırılsa, devam etme gücünü bulamasam, ve gidecek bir yerim ya da kimsem kalmasa onun bana kattıklarıyla her zaman yanımda olduğunu hissediyorum. Nerede olduğunu, ne yaptığını, nasıl olduğunu bilmiyorum. Ama bunlar önemsiz. Benim insanımın hala oralarda bir yerlerde olduğunu biliyorum ya o yeter bana. Tabii insan bazen dolunayın altında yine yanında istemiyor değil. Yine de olsun. En azından ben böyle biriyle tanışabildim. Bu da hayatın bana verdiği en değerli hediyeydi bence.
Neyse... Biz dönelim mangaya. Çizimleri çok sıradan ama gerçekten harika bir görselliği var. Bu manga bana shaft yapımlarını hatırlatıyor. Eğer bir animesi olursa kesinlikle shaft tarafından yapılmalı. Yine her neyse... Herkesin biraz sihre inanması gerektiğini düşünüyorum ben.  Bu yüzden bu mangayı okumalı ve Sihirbaz'ımızın sizi başka dünyalara üflemesine izin vermelisiniz.
Şöyle bir düşününce sanırım gerçekten bugüne dek okuduğum en iyi manga. Bu kadar çok sevmemin nedeni ise galiba kendimi "Sihirbaz"la özdeşleştirmiş olmam. Bir yazımda bir türlü çevremdeki diğer yaşıtlarım gibi büyüyemediğimden bahsetmiştim. Hepsi sıradan yetişkinler olma yolunda adım adım ilerlerken bende değişmeyen bir şeyler var. Tüm arkadaşlarım sihre inanmaktan vazgeçseler de ben asla vazgeçemedim. Herkes artık oyun oynamaktan vazgeçmemi söylüyor ama ben tine vazgeçmek istemiyorum. Yine de o iğrenç dünyanın kıyısına dek gittiğim zamanlar olmuyor değil... Hatta şu sıralarda öyle bir dönemdeydim galiba. Bu manga ve bu gün çok iyi geldi. Bu arada okumaya ikna olmadıysanız çok daha etkileyici bir tanıtım için tık!

5 yorum:

  1. Gerçekten çok merak ettim. Sanırım gecemi bunu okuyarak geçireceğim *-* Teşekkürler bu güzel tavsiyen için ♥ Bitirdiğim zaman düşüncelerimi mutlaka belirteceğim :3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok güzel bir manga. ♥ Fikirlerini de merak ediyorum. *-* Umarım beğenirsin. ^-^

      Sil
  2. Manga okumak hiç sarmaz beni, animeyi tercih ederim ama yine de canım sıkılırsa okurum belki. İlginçe benziyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anime izler gibi okunan mangalardan, merak etme...

      Sil
  3. Yettim okuyorum. |

    YanıtlaSil