24 Mayıs 2014 Cumartesi

Joellie (Spoiler)

Bu, eskiden aldığım birkaç secreenshot ve neden o zaman paylaşmadım bilmiyorum ama şimdi, oyunu bitirmişken paylaşacağım çünkü Joellie hislerim felaket derecede tavan yaptı. 
Siz 
 Evet, siz, Joel ve Ellie 
 O pek güzel adam öldürdüğünüz oklarınızı ve kurşunlarınızı ve tüm diğer silahlarınızla kalbimi delik deşik etmekten
Duygularıma tecavüz edip
Onları ve gözyaşlarımı ele geçirmekten 
 Ve de bende geri alınamaz duygusal hasara yol açmaktan dolayı
 TUTUKLUSUNUZ!!!
 Ahhh bu ikisi için duyduğum hisleri paylaşamıyorum bile. Sanırım seriyi baştan izlemeye başlayacağım ben. Ayrıca şu resmi de paylaşmak istiyorum, Joel'ın endişeden kıçı tutuşunca artan badassliğinin en güzel örneklerinden:
Pewdie ile tam olarak aynı tepkiyi vermiştim o sahnede. Yok böyle bir badasslik. Evet, oyun bu tür sahnelerle dolu. Yani İZLEMELİSİNİZ!!! Bir de şu alttaki AMV'yi izleyip daha kötü oldum ben... Bir şarkı bir şeye bu kadar mı uyar? Joel'in theme şarkısı olarak satın almalıydılar bunu.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder