20 Ağustos 2014 Çarşamba

Bizim seksi kaslı çocuklar geri mi dönmüş ne? Hem de artarak...

Bu yazıyı yazmak için biraz geç kaldığımı biliyorum ama daha önce hiç izleyesim gelmemişti doğrusu. Free sandığımdan daha çok sevdiğim bir seri olmuştu ama tumblrdaki fangirller gibi Makoto'nun anatomisini çıkarak kadar da çok bayılmamıştım. Yine de eğlenceliydi. Ve Haru, Makoto, Nagisa, Rei ile Rin ve onların kendileri gibi küçük tatlı arkadaşlarını özlemişim. x333 Ayrıca seriyi sadece kaslar ve gizli yaoiden ibaret görmüyorum. (Kaslar ve yaoi de önemli tabii.) Yani bir çaylağın gelişimini değil de bir ustanın sporunu izlememiz bence çok daha iyi. Ayrıca diğer karakterler ve karakterlerin birbirleriyle olan ilişkileri de çok şeker. Çizimleri ve komediyi de beğeniyorum! ^-^
Ama onları bırakın da Haru'nun su gördüğü yerde atlamasını, Makoto'nun tatlılığını, Nagisa'nın oyunculuğunu ve komikliğini, Rei'nin ciddiyeti ve sevimli şapşallığını, Rin'inse seksi ciddiyetini özlemişim! *-* >333< ^-^ <3 Yeni karakterler ne ayak henüz pek çözemedim çünkü ilk bölümü bitirdiğim gibi buraya geldim ama anladığım kadarıyla MakoHaru ile Reigisa daha da canonlaşmışlar ve umarım yeni karakterler aralarını bozmaz ve Rin de kendi husbandosunu bulur. Tamam, yaoi ön plan da değil ama yine de YAOI, çok fazla yaoi! *-* Ah serinin yapımcıları da bunu kabul edip sonunda işi iyice yaoiye bağlasalar ne güzel olur... Gerçi bu ayar iyi ya. Daha fazla şey ederlerse cıvıtacak ve özelliği gidecek çünkü. Onlar böyle gizliden gizliye evliyken daha iyi! ^-^ (Yazıda aynı zamanda nasıl normal başlayıp fangirllüğe doğru evrimleştiğimi de görmektesiniz.)
 
Hahaha... xDDD Nagisa! x333 Çok şeker ve komik ya! ^-^
 
Gou'nun kas merakı... xDDD Gerçi haklı lan! O_O İnsan nasıl o kadar kasın arasında sapıklaşmaz???
 
Sende çok durgunlaşmışsın be Rin diyordum ki...
 
Ama Haru'dan uzak dur, onun erkek arkadaşı var! >-<
 
BANA RINHARU SHIPLETME RIN, ŞU TATLILIĞA KIYAMAM BEN: 
 
 
Ama bu sahnede Rin için yaptıkları o kadar tatlıydı ki... Çok üzüldüm sonra yağmur yağınca. ;w; Rin'in ağlaması kalbimi parçalara ayırıp hoplattı! ^-^  
 
Ve yine Gou'nun kas sevdası! Olomn kız çok şanslı lan... Öyle bir ağabeyin olacak, yetmeyecek, üstüne bir de bir takım başka kaslı, şirin, seksi erkek... 
Ama yeni sezonun en harika sahnesi şüphesiz...
 
"Cazibeli yanım baldırlarım!/ trisepslerim!/ deltoid ve bisepslerim!/ sırt kaslarım!" 
 
Hem gülmekten hem fangasmdan geberdim... xDDD *Q* xDDD
Diğer bölümleri de izlemek için sabırsızlanıyorum! ^-^
Yalnız... 
 
Rin, oğlum, ne yaptın sen!?
Not: Üzgünüm ama burnum dayanamadı, ben değil... 









2 yorum:

  1. *Burun kanaması geçirerek bayıldı*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh... Free'nin yan etkileri gülüm, bana da oldu... Kendi salak gibi hissediyorum bunları dediğim için ama ne yapalım, kız olmak... Bu animeye "aşırı burun kanaması uyarısı" konulmalı lan! *Q*

      Sil