29 Ağustos 2014 Cuma

Gelmiş Geçmiş En Duygu Yüklü Yapım

 
Çok iddialı bir başlık oldu fakat kesinlikle doğru. Bugüne dek bana duyguları bu kadar yoğun bir şekilde hissettiren tek hayali şey Death Note'un 25. bölümüydü. Çok duygusal olmama rağmen, kitap, anime ya da oyunlarda kolay kolay ağlamam aslında. (Bakmayın burada hep ağladıklarımı anlatmama, eh, beni ağlatacak kadar güzel olmasa niye yazayım sonuçta?)  Ancak bu oyun... Duygularımı öyle kukla gibi oynatıyor ki artık hakkında bir şeyler yazmadan edemedim. Sadece bir oyunda verdiğiniz kararların sizi sanki gerçek hayatınızda verdiğiniz kararlar gibi etkileyebileceğine inanmıyorsanız bu oyunu izlemeden konuşmayın derim. Şimdi şöyle anlatayım: 
Oyunun başında böylesiniz: 
 
Hmmm ilginç ilerliyor, görelim bakalım neler olacak
Oyun ilerledikçeyse şöyleleşiyorsunuz: 
1 -   
Ne desem acaba?  
2 -  
Shit just got real 
3 - 
BUNA NASIL KARAR VERMEMİ BEKLİYORSUNUZ GERİZEKALILAR!?!?!?
4 -  
He... Hehehe... Hehehehehe... Gerçek değil di mi bu? Şaka desin biri!
Ve 5 - HERE COMES THE FEELS 
 


 
 
 
 
Oyunun sonunda ise...
  
Gerçekten... Bu bir tavsiye yazısı değildir. Hatta anti-tavsiye olabilir çünkü diyeceğim şey şu ki: BU OYUNU OYNAMAYIN. İnsan kalbi için fazlasıyla zararlı bir oyundur. Nefret ediyorum... NEFRET EDİYORUM BU OYUNDAN. LANET OLSUN. NE VARDI DÜNYAMI ALT ÜST EDECEK??? YAPMAZSANIZ ÖLÜR MÜYDÜNÜZ BU KADAR KALİTELİ VE OLAĞAN ÜSTÜ BİR İŞ!?!?!? 



1 yorum:

  1. Benide vurdu bu kasırga :D İkinci sezonu pewdiepie'de izledim ve onunla birlikte bende üzüldüm hep.Hele ki o seçimler insanı hepten bitiriyor.İnsan kendini seçim yaparken bir psikolojik baskıda hissediyor :D İkinci sezonu 1.sezona göre daha bi üzücü.1.sezonu oynamıştım çok öncede seçimlerim hep benim kötü oldu :D Kendi mantığımla yaptım hep.Arabada yemek varken verdim onlara sonra orada bize silah doğrultan kadını öldürdüm :D Sonra bize ihanet eden kadını şutladım.Daha neler neler :D Gaza geldim tekrardan oynanayım diye 1.sezonu türkçe yama yamacaktım ama bi baktım ki şirket üyelik ve şifre istiyor hevesimi kursağımda bıraktı böylelikle :D Üçüncü sezonda daha çok üzüntü ve aksiyon olur gibime geliyor :D

    YanıtlaSil