2 Kasım 2014 Pazar

Ben çok utangacım.
Hayır, iletişim konusunda değil, şey, en azından çoğunlukla değil yani. Pekala, mesela sınıfa yeni gelen kızla isteksizce de olsa rahatça konuşabiliyorum ancak hala minibüsten inerken sıkıntı yaşıyorum, eskiden tanımadığım ya da fazla yakın olmadığım hiç kimseyle asla konuşamazdım. Sanırım şu anda utangaçlıktan çok cesaretsizim... Neyse! En çok utandığım kısım ise... İltifatlar!!! 
Tamam, eğer çok fazla duyuyorsam (Ki eğer daha önce 3 kere falan duyduysam o benim için çok sık edilen bir iltifattır.) ve alışkın olduğum birindense dert etmiyorum ama bir yabancıdan, "özel" kişiden, etkilendiğim birinden falansa kalbim hızla atmaya başlıyor, bir anda üstüme kırmızı boya dökülmüş gibi kızarıyorum, (Gerçekten çok çabuk ve çok fazla kızarırım, aslında yanaklarım her zaman kırmızıdır ama utandığımda daha da kızarır, bu yüzden annem beni Heidi'ye benzetiyor - başkalarında sevimli buluyorum ama kendim için bu çok utanç verici.) bazen titremeye bile başlıyorum... Belki de iltifat almaya alışkın olmadığımdandır ama bu özelliğimden kurtulmak istiyorum çünkü gerçekten kaba davranabiliyorum. Yani o kadar utanıyorum ki nasıl nazik davranacağımı unutuyorum. Karşımdaki kişi de bunu kabalığıma yoruyor olacak. ;w; İnternette bile bu böyle! Hikayemi yayımladığım bir sitede hikayem güzel yorumlar almış. Nasıl heyecanlandığımı size anlatamam... Orada olsaydınız gözlerimdeki pırıltılardaki galaksiyi görebilirdiniz gerçekten. Heyecandan 5 dakika boyunca odamda tavşan gibi zıpladım. Kalp atışlarımı ve titreyen elimi sakinleştirmem ise 15 dakika falan sürdü. Ama yazdığım yorumu görseniz sanki yazarken nobel ödülünü almakla meşgulüm de aldığım övgüler umurumda değil... (Oysa o yanıtları yazarken heyecandan elimden oluk oluk ter akıyor!!!) Gerçi orada biraz daha resmi bir dil kullanmak lazım geliyor haliyle lakin yine de okuduğumda bana çok soğuk geliyor. Belki burada da yapmışımdır kim bilir? Eğer bazen kaba geliyorsam gerçekten özür dilerim. Aslında gelen her yorum make my heart go doki doki~  Yani takip edip yorum yazan herkese bayılıyorum! ^_^ Sanırım bu internetteki uslubumla alakalı...  
Bir süredir okuldakiler, annem, bir de tabii ki sevgilim dışında konuştuğum kimse yoktu. Ben de ilk kez biraz omeglede takılayım dedim. (Sosyal hayatım omegleye girecek kadar çöküşte anlayacağınız.) Böylece ingilizlerin de türkler kadar abaza olduklarını görmüş oldum... Ama en azından arada birkaç ilginç insana rastladım biliyor musunuz? Mesela bir ıstakoz. Yaklaşık yarım saat boyunca titanlardan, zombilerden, omegledeki tüm o sapık heriflerden falan bahsettikten sonra akşam yemeğine gitmek için çıktı. Bana skype'ını verdi ama ya ben doğru skype'ı bulamadım (Gerçi aramada çıkan herkese mesaj attım) ya da resmimi görünce fikrini değiştirdi... Bilmiyorum. İngilizcemi geliştirmem ve İngilizce ödevi için iyi bir fırsat olabilirdi. Sonra Hintli bir mühendisle birkaç saat sohbet ettim. Bir de kendi yaşımda bir başka İngiliz'le. O da çok hoş biriydi ama en fazla yarım saat konuşabildim çünkü bana sevgilim olup olmadığını sorup olduğunu öğrendikten sonra "bunu duyduğuma sevindim, senin gibi birinin sevgilisi olmasa bu dünyada bir şeylerin yanlış olduğunu düşünürdüm, çok tatlı bir kişiliğin var" dedi ve BUNU ADETA GÖRGÜSÜZCE BURADA PAYLAŞMADAN EDEMİYORUM ÇÜNKÜ UZUN ZAMANDIR VE BELKİ DE HAYATIM BOYUNCA DUYDUĞUM EN TATLI İLTİFATTI AMA BEN OLACAK SALAK BU İLTİFATI KALDIRMAYIP "oh my god thats just too much for me i cant even ugh youre to kind sorry" DEYİP ÇIKTI!  Gerçekten  dediği benim gibi sadece saçlarına iltifat edilince bile üzerine kırmızı boya dökülmüş gibi olup kalp atışları fora geçen biri çok fazlaydı. >//////////m//////////< Ama sosyal açlığım saatlerce tecavüzcü kuzen rpsi yapanından tut pussy loverına kadar her türlü sapık manyak ve arada çıkan tek tük adam gibi adamla konuşarak fazlasıyla dindi. Bir de o ıstakozu bulaydım iyiydi.
Yani elbette iltifat almayı seviyorum ama iltifat alınca çoooook fazla utanıyorum. Gerçekten acayip. Bunun bir çözümü var mı ki? Çünkü iltifat almayı herkes gibi bende seviyorum ve bana iltifat edebilecek kadar nazik insanlara kaba davranmak istediğim en son şey. Bu yüzden bana iyi şeyler, hatta iyi şeylere de gerek yok, sadece yorum yazan herkes bilsin ki eğer soğuk ya da kaba geliyorsam nedeni öyle olmam değil, beni fazla mutlu etmeniz ve gerçekten bir avuç okuyucumu tanışmasak da çoook fazla seviyorum! >/////m/////< Yani beni okumanız sizi kucaklamak istemem için bir neden... *böyle bir ruh hastasının kendisini kucaklamak istediğini öğrenen bir avuç okuyucu da ortadan kayboldu*   

10 yorum:

  1. *hug you* Kucaklanmak isteyen bir okuyucu burada \(^o^)/

    Utanmak çok normal, ama bak omeglea girecek kadar cesaretin varmış ben tanımadığım insanlarla konuşmaktan feci utanıyorum ve çekiniyorum ya adfs Hani şey gibi, genelde insanlarla konuşurken kendimi tam anlatamadığımı düşünürüm, hatta çok çok yakınımdakilerle bile bu böyle oluyor. Hep insanların beni yanlış anlayacağından filan korkuyorum ben adfsg Ama insanlarla anonim olarak konuşmayı seviyorum çünkü o zaman beni gördüklerini düşünüyorum dış kabuğumu değil (benimhakkımdagereksizbilgilersilsilesi^^'')

    Olur da sosyalleşmek istersen twitterdan ya da siteden mesaj atabilirsin (ehem, ben sadece tatlı bir onee-chanım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *hugs hugs* umu *ben dünyaya ayıcık olarak gelecekken yanlışlıkla insan: kız kazanına düştüm çünkü*
      Ben de omeglede videolu konuşmuyorum. xDDD Chatleşirken bile zar zor konuşan benim için görüntülü... Uh,imkansız. O_O

      Sil
  2. beni de beni de sosyal medyadan konuşmayı ve sosyalleşmeyi çok severim ama omegleya girecek cesaretim yok açıkçası. benle de herzman konuşabilirsin alice :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *hugs hugs~* O kadar sıkıldım ki omegleden başka bir kaçış bulamadım, çekinmesem numaramı burada paylaşırım, özel olarak veriyorum zaten umu Yalnız omeglede ing. dille konuştuklarım arasında o kadar kotu olanına rastlamadım hiç. Sapıklar bile eğlenceli. XDDD

      Sil
  3. TSundere semeler hakkında ne düşünüyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eheheh yaoi blogu olmaya doğru emin adımlarla gidiyorum sayende... xDDD Bu arada onlar favorim! xDDD Seductive uke ve tsundere semelere bayılıyorum! xDDD

      Sil
    2. Aslında ben de kafayı taktım ama benim blogum yok biliyosun. O önerdiğin yaoiler de fayda etmediği için ... Bu sasunaru sendromundan kurtulma m lazım benim!

      Sil
    3. Yardım edemediğim için üzgünüm. TT_TT

      Sil
  4. Ben de blog'a gelen yorumlara yanıt vermekte çok zorlanıyorum, diğer bloglara yorum yaparken bile zorlanıyorum. Hatta şu yorumu yazarken kaç kere silip yeniden başladım. Utangaçlık bende de var :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorum gelince çok heyecanlanıyorum ve yorum yazarken de çok utanarak yazıyorum. xD İstatistiklere ve yorumlara bakıp yazdığım şeylerden bile utanıyorum...

      Sil