6 Kasım 2014 Perşembe

Beni Duygusal Olarak Parçalayan Şarkılar Part 1

Öyle durma,
Dizlerini acıtacaksın.
Dudaklarından öptüm ve döndüm
Ama ihtiyaç duyduğum tek şeydi bu.
Seni eriten volkanların,
Etrafına kurma dünyanı.

Senin için olduğum şey, gerçek değil.
Senin için olduğum şey, buna ihtiyacın yok.
Senin için olduğum şey, senin benim için olduğun şey değil.
Sen bana millerce dağ veriyorsun ama ben denizi soracağım.

Kendini öyle küçültme önümde...
Dudaklarını öptüm ve döndün.
İhtiyaç duyduğun tek şey bu mu?
Aşkımı, beni eriten volkanlara sürükleme.
Senin için olduğum şey, gerçek değil.
Senin için olduğum şey, buna ihtiyacın yok.
Senin için olduğum şey, senin benim için olduğun şey değil.
Sen bana millerce dağ veriyorsun ama sana soracağım şey...
Sana verdiğim şey,
Sadece sürüklendiğim şey.
Yeni bir şey değil bu, hayır, hayır
Sadece yeni bir buluş aşaması
Gerçekten ihtiyaç duyduğum şey
Beni kanatan şey...
Ama bu yeni bir hastalık gibi
Tanrım, iyileştirmek için çok genç...

Senin için olduğum şey, gerçek değil
Seni eriten volkanlar
Hala çok genç...
Seni eriten volkanlar
Hala çok genç...
Senin için olduğum şey, senin benim için olduğun şey değil.
Seni eriten volkanlar
Hala çok genç... (x3)

Senin için olduğum şey, gerçek değil
Dudaklarını öptüm
Hala çok genç...
Senin için olduğum şey, buna ihtiyacın yok.
Dudaklarını öptüm
Hala çok genç...
Senin için olduğum şey, senin benim için olduğun şey değil
Dudaklarını öptüm
Hala çok genç...(x3)

Bu şarkı, bazı hislerimi binlerce kelimeyle yapabileceğimden daha iyi anlatıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder