20 Aralık 2014 Cumartesi

Gelmiş Geçmiş En Harika Final (Ama Sahici Bir Feels Krizine Hazır Olun)


Bunu söylemeyi asla istemezdim ama finali daha demin bitirdim ve kararımı verdim: LOK'u da en az ATLA kadar sevdim. ATLA daha mı iyiydi, daha iyiydi, hep kalbimde daha mı özel bir yeri olacak, ELBETTE fakat "fangasm" adını verdiğimiz ve normalde büyüdükçe azalması gerekirken bende tam tersine işleyen o insanı hayali yapıtlara tutkuyla bağlayan hissin giderek büyümüş olmasının da etkisiyle LOK'u da kesinlikle ATLA kadar sevdiğimi rahatlıkla söylemekten gocunmuyorum. Korra serisi bitti ve ben de serinin bitişiyle ilgili bol spoilerlı bir yazı yazmaya geldim. Bakın uyarıldınız, okumaya devam edip sonra bana küfretmeyin. Fazla uzun bir yazı olmayacak çünkü kendimi asıl şeyden bahsetmeden ne kadar tutabilirim bilmiyorum.
Son bölüm aslında iki bölümden oluşuyor ama neyse ki son iki bölümü bir arada vermişler. İlki 5. dakikada olmak üzere final bölümünde yaklaşık 10 kez haykırışlar eşliğinde göz yaşlarına boğuldum ve izlerkenki halimi görseydiniz o halimi bu şekilde tanımlamak için yazar olmanız gerekmezdi çünkü kelimenin gerçek anlamıyla haykırışlar eşliğinde göz yaşlarına boğuldum. Belli bir sahne yüzünden değil, sadece duygular... BEBEKLERİMİ (Son zamanlarda edindiğim bir huy olan sevdiğim karakterleri "bebeğim" diye çağırma huyumun ne kadar itici olduğunun farkındayım ama BENİM KÜÇÜK BEBEKLERİM!!!) TÜM BADASSLİKLERİYLE SAVAŞIRKEN GÖRMEK.. AH TANRIM! NEDEN İZLEDİM Kİ SANKİ!? TÜM GECE BU HİSLERLE NASIL BAŞA ÇIKACAĞIM HAKKINDA İYİ BİR PLAN BİLE YAPMADAN...
Bir saniye. Benim tarzım yazıya adam gibi başlayıp şebek gibi bitirmektir. Bu kısımları sonraya saklıyorum. u_u
...
...
...
HAYATIMIN SERİLERİNDEN BİRİ SONLANDI. KENDİMİ KONTROL ETME SIRASI DEĞİL. MAKO İÇİN BİLE AĞLAMIŞKEN VE KUVIRA'YA BİLE SEMPATİ DUYMUŞKEN O SEVİYE ÇOKTAN GEÇTİ. Tamam, Mako AYNEN Bolin'in dediği gibi bir kez daha ne kadar muhteşem olduğunu göstermeye çalışıyordu çünkü Mako'nun olayı budur ama kabul etmekten nefret etsem de, o sahne CİDDİ ANLAMDA havalı göründüğü ve varlığına katlanabildiğim tek yerdi - O DA ZUKO'MA BENZEDİĞİ İÇİN. Ama Bolin'i görmeliydiniz... Bolin GERÇEKTEN muhteşemdi. Ve başta sadece sinir bozucu bir velet olarak gördüğüm Meelo serinin en badasslerinden. Varrick'in yine yardırdığını söylemeye gerek bile yok. Ama en çok da "Zhu Li will you do the thing with me forever?" sahnesinde yardırdı. O KADAR TATLILARDAKİ GÜLMEKTEN YANAKLARIM YIRTILDI.
Ama...
Ama...
AMA...
(Evet, daha fazla kendini tutamadı, "asıl şeye" geliyor arkadaş.)
KORRASAMI. CANON. KORRA X ASAMI.
Eften püften değil.
Hani gerçekten canon.
Basbayağ bildiğin canon.
Ciddi anlamda canon.
"Bence hala arkadaşlar!!! u_u" diyen Makorracılara aldırmayın siz ama eğer Makkora destekliyorsanız...

KAPA ÇENENİ. BU TELEVİZYONDA GÖSTERİLEN BİR ÇOCUK SERİSİ (Her ne kadar en fazla 12 yaşın altında herhangi bir izleyicisi olduğuna dair şüphelerim olsa da.) NE BEKLİYORDUN, ÖPÜŞMELERİNİ Mİ? TÜM FANDOMCAK SERİ YILBAŞINDA BİTİYOR DİYE AĞLARKEN BRYKE BİZE EN MUHTEŞEM YILBAŞI HEDİYESİNİ VERDİLER ÇÜNKÜ ONLAR MUHTEŞEM AVATAR'IN MUHTEŞEM YARATICILARI. SADECE KORRASAMI DEĞİL, ZHURRICK, HATTA HUAN VE IKKI! EVET, SERİNİN EKSİKLERİ OLMUŞ OLABİLİR AMA NE OLURSA OLSUN BU, AVATAR'IN MUHTEŞEMLİĞİNE ZERRE TOZ KONDURAMADI İŞTE! SERİ DE BİTEBİLECEĞİ EN HARİKA ŞEKİLDE BİTTİ AMA HAYIR, BUNUN LOK'U DA, EN AZ ATLA KADAR SEVMEMDE HİÇBİR ETKİSİ YOK. (Böyle deyince tamamen tersi gibi geliyor ama inanın bana bir başka şeyi en sevdiğim ikinci şey kadar sevdiğime sadece bir ship yüzünden karar verecek kadar fangasmda boğulmuyorum henüz.) AVATAR HAYATIMDA BANA EN ÇOK ŞEY KATAN SERİLERDEN BİRİ VE HEP DE ÖYLE KALACAK. 
THEY DID THE THING!!! ALSO KORRA AND ASAMI DID THE THING!!! THEY ALL DID IT!!!
AAAGHHHHH... 
BU GERÇEKTEN RÜYA GİBİ TANRIM... 
GERÇEKTEN SAHİDEN GERÇEKTEN OLDUĞUNA HALA İNANAMIYORUM...
BÖLÜM VE SERİYLE İLGİLİ TARTIŞILACAK ÇOK ŞEY VAR AMA DUYGULAR BENİ YEMEYE BAŞLADI BİLE VE GERÇEKTEN NASIL ÜSTLERİNDEN GELECEĞİMİ BİLEMİYORUM. BİR YANDAN KORRASAMI, DİĞER YANDAN HIROSHI VE ASAMI ÖBÜR YANDAN SERİNİN BİTİŞİ... NASIL TÜM BUNLARLA BAŞA ÇIKACAĞIM BEN!?!?!?
Buldum. Gidip 5 saat Bu Tarz Benim izleyerek beyin ve kalp hücrelerimi öldüreceğim. Bye. 

...CANON...

8 yorum:

  1. ya kesinlikle ve kseinlikele lezbiyen aşkıyla bitirdiler bencede. bir kere asami ve korranın normal arkadaşlığı iyi fakat hani tüm seriyi onlarla kapatacak kadar değil eğer bu bir arkadaş yolculuğu olsaydı. onlara mako ve bolinde katılır 4 lüyü son kez el ele tutuşurken görür ve seri arkadaşlık adıyla biterdi bence özellik böyle bitti ve seri çizgi film kanalında yayınlanmasa kesinlikle öpüşürlerdi. bilmiyorum burada ki lezbiyen aşkı inkar etmek biraz salaklık olur sanırım çünkü çok bariz ya öyle böyle değil hani.. :D zaten izlerken ilk sen aklıma geldin, dedim acaba alice ne düşünmüştür. :D

    YanıtlaSil
  2. korasami fotosu hak ediyor bence blogunun yan tarafında. :D

    YanıtlaSil
  3. ya bu arada canon ne demek ben onu bilmiyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya hala "Korrasami'yle bitmedi" diyenlere kızamıyorum bile, acınasılar. ;) (Gerçi ben de herkesin yüzüne vura vura bayağ bir saçmaladım, yani herkes aynı şeyi shiplemek zorunda değil DİYOR BEYNİM AMA KALBİM BUNU ANLAYAMIYOR.) Neyse... KESİNLİKLE BU RESMİ KOYACAĞIM, BİR KERE O KADAR TATLI Kİ. Not: Canon, fandom dilinde resmi" anlamına gelmekte bir nevi. Bir fanon vardır, bir canon. Fanon hayranların teorileridir ve bu teoriler seride doğrulandığında canona dönüşür.

      Sil
  4. Yazı o kadar güzel ki duygularını belirttiğin yerlerde bana da bir heyecan basıyor :D
    Unutulmayacaksın Korra, çocuklarıma izleteceğim yegane seri olarak kalacaksın :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah çok teşekkür ederim! ^-^ Bana göre sadece fangasm dolu ama olsun... ^^" Ve benim de, benim de, benim de! *-* Zaten şimdiki çocuklara çok acıyorum, biz ne harika çizgi filmlerle büyüdük, onlarsa Pepe izliyor...

      Sil
  5. ÇOK güzel bir yazı olmuş açkım! ^-^ <3 Ama Bryke ZATEN BRYan + MiKE oluyor... ^^" Onun dışında ÇOK iyi bir yazı! *-* <3

    YanıtlaSil