21 Aralık 2014 Pazar

Korrasami

Borra shipleyin, Bosami shipleyin, Irohsami, Tahnorra, ne shiplerseniz shipleyin ama Allah aşkına Makorra shiplemeyin. Bunu dememin birkaç sebebi var. İlki Mako'nun rezalet bir karakter olması. Tamam, zevkler tartışılmaz, kimisi sevebilir ama cidden. =_= İkincisi Mako Avatar gibi bir seride aşk üçgeni (Dörtgen ve ya beşgen bile olabilir.) yaratması. Üçüncüsüyse Makorra fanlarının cidden sinir bozucu olması. Mako'yu sevmediğimden demiyorum bunu. Gözlemlerime dayanarak söylüyorum ki Korra ile Mako ayrıldığından beri Makorracıların resmen çekememezlikleri yüzünden fandom ship savaşlarından geçilmez haldeydi. (Tüm Makorracılar böyledir demiyorum. Sadece her Korrasami actionında yaygara çıkarışları gerçekten çok sinir bozucuydu. Bu yüzden  sonunda onlara acıyamadım bile.)  Makorra shipleyenler homofobiktir gibi salakça şeyler demiyorum ve bazı Korrasami'cilerin çok abarttığını (Ki bu abartan Korrasamiciler arasında başı çekiyorum.) kabul ediyorum ancak bunun nedeni homoseksüel bir ship olması ve homoseksüel shipler daima yapılır ancak asla gerçekleşmez. Seri ekmeğini tamamen homoseksüelite hintlerinden yese bile canonlaştırmazlar. (Bkz: Free ve ya Madoka Magica gibi herkesin yaoi/yuri göndermeleri için izlediği seriler.) Ama Korrasami gerçekleşti. Bryke'dan bunu beklemediğimi söyleyemem çünkü onlar gerçekten harika ve hayranlarına epey önem veriyorlar. Yani sonunda Korrasami'nin gerçekleştiğine dair kuvvetli bir ipucu vermeleri düşük de olsa olasılıklar arasındaydı. Elbette Korrasami sahiden gerçekleştiğinde rüya gibi geldi ama olasılıklar arasındaydı çünkü iki sezondur Korra ile Asami'nin ilişkisi biraz fazla gelişti. Yani ilişkileri şöyle başlamıştı:
image
 image
 image 
 Ve şuna evrildi...
image 
image
image 
(İyi ki de evrildi!) Bu Bryke'ın fandomın "Korrasami!" çığlıklarını duyduğunun kesin bir göstergesiydi. (Ve Mako rezaletinin farkına vardıklarının...) Ama ikisinin ilişkisi küçük hintlerle fan duygularımızla oynamaktan ileri geçebilecek miydi? Sonunda gerçekten de geçti. Ve sahiden harika oldu. İlk başta Korrasami shiplememizin tek nedeni YURI ve Mako nefreti iken ilişkileri rakip olan başlayıp zamanla giderek özelleşen bu iki harika kadının birlikteliğini sahiden yürekten desteklemeye başladım ve sonunda birlikte olduklarında dünyalar benim oldu diyebilirim.
Hala sonu yeterince açık bulmayanlar içinse her ne kadar bazı aşırı fanlar çok can sıkıcı olsalar da gerçekte olduğum şeyi inkar etmenin bir anlamı yok. Hehehe... Yani "cümle aralarını çok fazla okuyorsunuz" diyenlere GELSİN: 

1 - Evet. Bu bir kanıt. Avatar always get the girl in the end. (Pekala, en az Korrasami shiplediği kadar Zutara shipleyen biri olarak bunun ilk seride benim için çok iyi olmadığını söyleyebilirim ancak Zuko, Aang, Katara, hepsi benim bebeklerim, bu yüzden hangisi hangisiyle olursa olsun hepsini çok sevdiğimden desteklerim. Ayrıca... Katara + Aang = TENZIN! Ama Asami ya da Korra Mako ile birlikte olsalardı tüm evrenden nefret ederdim. Eğer Iroh ya da Bolin'le birlikte olsalardıysa (Ki Bolin Opal'ıyla birlikte olduğunda (Bopal'a da bayılıyorum.) ve Iroh'nun hiçbir iletişimi olmadığından olmayacakları belliydi ama diyorum ki şayet olsalardı.) sorunum olmazdı çünkü Iroh ve Bolin de bebeklerim - ayrıca zamanında onları Asami ve Korra'yla shiplediğim olmuştur. Bir Korrasami etmezlerdi orası çok başka.)
2 - Asami onca kişi arasından Korra'nın mektup yazdığı tek kişiydi.
3 - "Babamı ve seni aynı günde kaybetmeye dayanamazdım." Neden?
4 - Asami ayrıca Korra'nın tüm olanlardan sonra birlikte olduğu tek kişiydi ki ilk resimde bunu görüyorsunuz zaten.  
5 - İnsan arkadaşına öyle sarılmaz ya da ellerini öyle tutmaz. Güvenin bana. Şu anki sevgilim bir zamanlar benim de en yakın dostumdu ve BİLİYORUM.  
Ve 

Kabullenin ya da bana birbiri için deli olan bu iki muhteşemliğin birlikte olmaması için tek bir sebep söyleyin. 

(Bunun koca dünyadaki en sevdiğim gif olduğuna emin olabilirsiniz.)

7 yorum:

  1. bryke olayı fake bence ama diper her şeye katılıyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fakemiş zaten. -<- Ya tamam, çok iyiler, ben de aşırı hayranıyım Korrasami'nin ama bu kadar ileri gitmek de yuh yani.

      Sil
  2. LoK ve özellikle Korrasami konusunda ben de yazı yazmak istiyorum :) Son sahnede duygu patlaması yaşadım adeta :D
    Bir de "siz olayı yanlış anladınız, çok iyi dost onlar, aklınıza kötü(!) şeyler getiriyorsunuz" diyenler var. Çok sinir oldum. "Ulan ancak iki aşık birbirine öyle bakabilir, sen ne diyorsun" diyesim geliyor.
    Son gif harika ayrıca, kim yapmışsa hayran kaldım:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygularıma aynen tercüman oldun Aleph-san. xDDD O son sahnedeki duygu patlaması (O müzik...) ve "boşlukları çok fazla okuyorsunuz, bu sadece sonsuz dostluklarının bir göstergesi de olabilir" diyenleri toprağa gömüp üzerlerine tsunami gönderip nefeslerini bükerken yakmak istedim. O gif internet alemindeki en muhteşem giflerden olabilir bu arada. :D Not: Yazını sabırsızlıkla bekliyorum! *-*

      Sil
  3. Aliceeeeeeeeeee, yapımcılar doğrulamış Korrasamiyi. Haber linkide var. :D
    http://www.vanityfair.com/vf-hollywood/2014/12/legend-of-korra-creators-confirm-korrasami-is-canon?mbid=social_twitter

    YanıtlaSil
  4. Korrasami kesinleştikten sonra Mako ve Prens Wu :D dolanıyor şimdide etrafta bence çok da mantıklı. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasta olmasaydım tüm kemiklerini kırabilirdim. (Yemin ederim telefondan yorumu görünce ateşim bir hafifler, ağrım diner, bir enerji gelir gibi oldu valla.) ne kadar zaten canon olduğunu bilsek de şimdi resmen doğrulandı... ALLAH RAZI OLSUN LAZY. NE MURADIN VARSA ERESİN İNŞALLAH. Not: Wu Mako'yu shiplediğim tek kişi.

      Sil