29 Aralık 2014 Pazartesi

Ne Zaman Uyuyacağım?


  • Notlarımı yükseltmem lazım.
  • Gerçi yükseltsem bile takdir ya da teşekkür falan alamayacağım çünkü en iyi ihtimalle bir 1'im var. (Kimya ve Fizik sınavlarından çok iyi aldığımı varsayarsak tabii - ki bu da gerçekleşmeyecek.)  
  • Yarın son bir tarih sınavıyla herkes için sınavlar bitiyor oysa benim korkunç derecede hasta olduğum için giremediğim sınavlar ve notlarımı yükseltmek için girmem gereken ama hiçbir işe yaramayacak kurtarmalar var.  
  • Yani daha uzunca bir süre uyuyamayacağım. 
  • O kadar uzun süredir uyuyamıyorum ki bir daha asla uyuyamamaktan çok korkuyorum. 
  • Sanki gerçekten uyursam da bir daha asla kalkamayacakmışım çünkü zamanım bitecekmiş gibi geliyor.
  • İnsanın 16 yaşında geçim kaygıları, ölüm korkusu, bel ağrılarından falan muzdarip olması çok korkunç. 
  • Sanki ben istemiyorum sizler gibi cosplay yapmayı AMA COSPLAY MALZEMELERİ ÇOK PAHALI. Aklımdaki resim planlarını gerçekleştirmeyi ve resmimi ilerletmeyi AMA BU BENİ HEM MADDİ HEM ZAMANSAL AÇIDAN ZARARA SOKUYOR. Birçok kitap okumayı AMA YİNE ZAMAN KAYBI. (Neyse ki kitapları bedava bulabiliyorum.)  Kendime ve çevreme büyüdüğümü kanıtlamak için düşüncesizce kendimi zehirlemeyi AMA BU DA MADDİ VE ZAMANSAL AÇIDAN ZARAR DEMEK. 
  • Zamanımı en çok harcadığım şey olan ders çalışmak bile en ufak bir işe yaramıyor. Çünkü ona da ayırdığım zaman çok kısıtlı aslında. Ama zamanın geri kalanında ne yaptığım hakkında en ufak bir fikrim de yok.
  • Çok korkunç. Zaman yapmak istediğim hiçbir şeyi yapmadan geçiyor. Ne uyumak için zamanım var ne eğlenmek için ne de ders çalışmak için ama bunlara ayıramadığım zaman da hiçbir şey yapmadan geçiyor. Bu durmadan su içmek ama içtiğiniz suyun içinizden dışarı çıkmak dışında hiçbir işe yaramaması ve susuzluğunuzu zerre kadar dindirememesi gibi. Bir gün durmaksızın suyunu içtiğim pınar kuruyacak ve susuzluktan kururken sidiğimde boğulacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder