6 Ocak 2015 Salı

Acayip Havalar

Babam küçükken bana "Acayip Havalar" diye bir kitap vermişti. (Zaten küçükken genellikle normal roman yerine Tübitak ya da NTV gibi yayın evlerinin zengin ailelerin üstün zekalı elit çocukları için çıkarılan 50 liralık "Dünyamızı Tanıyalım" ya da "Eğlenceli Sayılar" gibi kitaplarını getirirdi. Eminim kızı 16 yaşında bir sosyopat yerine şu bilim fuarlarına ve spor yarışmalarına katılan incecik, uzun, kırmızı kemik gözlüklü kızlardan olsa ondan mutlusu olmazdı bu dünyada. Neyse.) Küresel ısınma hakkında eğitici bir çizgi romandı ve içinde ilginç şeyler vardı ama o zamanlar normal bir sümüklü velet olarak ilgimi çekmemişti. Büyüyünce kitabı sevdim ve gerçekten anlamaya başladım. Özellikle şu sıralar da daha bir iyi anlıyorum. Zira havalar gerçekten de pek bir acayip. Pencereden bakıyorum hiçbir şey yok, 10 dakika sonra tekrar baktığımda her yer bembeyaz, işin garibi yine 10 dakika sonra tekrar baktığımdaysa her yer hiç kar yağmamış gibi tertemiz. Bu havalar sahiden pek bir acayip.
Not: Daha acayibi ise bana geçen sene 1 buçuk servis bekleten adamın bu sene daha ortada karın k'si yokken okulları tatil etmesi. Kötü mü oldu? Tabii ki hayır. Ama oldukça garip. Bir de bu yıl kış maceraları yaşamayacağım galiba. Artık hiç macera yaşamıyorum zaten. Artık içinden düşüp buralara geldiğim hikayenin yazarı kimse beni silmiştir belki.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder