26 Mart 2015 Perşembe

Hey, bakın, kendimi mahvedecek yeni bir oyun buldum!

Hiç henüz size herhangi bir feels krizi yaşatmadığı halde %90 oranındaki  geçirme olasılığı yüzünden ağladınız oldu mu? 
 İlk bölümünde öyle çok önemli hiçbir şey olmadıysa da bu bölümün beni ağlatacağını biliyorum. (Mazoşist miyim?)
Her neyse...
Çıkışından beri her gün kontrol ettiğim sonunda torrente düştü ve İNDİRİYORUM.

COME AND TAKE ME QUICKLY BABY BECAUSE MY BODY IS READY (For feels and tears of unbearable pain (all because of a FICTIONAL thing) )
Not: Mazoşistim. 

4 yorum:

  1. Uwah mükemmel görünüyor. Keşke bu şeyleri oynayabileceğim güzel bir bilgisayarım olsa... ;^; Oyna ve bol bol hakkında yazı yaz Alice-chan!

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten öyle. Aynen en sevdiğim bir diğer oyun olan Walking Dead tarzında zati (Onun da 3. sezonu çıkmak bilmedi, gerçi çıkmasın da zati, bunun üstüne hiç kaldıramam.): Bölüm bölüm çıkan, oyunun kendi kararlarınızla ilerlediği, point and click tarzı, ilginç grafikleri ve şahane ost'uyla feels garantili... Tabii konu çok farklı ama oynanışı aynı. Baş karakter aynen tumblrdan fırlayıp gelmiş gibi.
    En yakın zamanda hakkında bir tanıtım yazacağım. Aslında şimdi yazsam daha iyi. Sonra feels akımına kapılıp cıvıklaşmadan...
    Benim bilgisayar da epey berbat bir şey. Zar zor oynuyorum. Ama buna da şükür tabii. u_u

    YanıtlaSil
  3. Zamanı geriye alma yani rewind güçlerine sahip fotoğrafçı üniversiteli bir kızın ve onun diğer kızlarla ilişkileri (özellikle de asıl kız arkadaşı Chloe-bebeğim umu) etrafında gelişen olaylar hakkında, böyle güzel müzikli, über süper grafikli, hoş ve aynı zamanda sürükleyici... Güzel bir şey işte. XD

    YanıtlaSil