16 Haziran 2015 Salı

HIDE IS AS ALIVE AS ME (SPOILER)

"Benim hikayemi yazacak olsalar bu bir trajedi olurdu."
 BEN TANRI OLMALIYIM.
DELİ GİBİ YAĞMUR YAĞIYOR, ŞİMŞEK ÇAKIYOR, GÖKSE ÖYLE BİR GÜRLÜYOR Kİ HER GÜRLEDİĞİNDE GÖKYÜZÜ DÜŞECEKMİŞ GİBİ OLUYOR.
VE BEN DE TAM BÖYLE HİSSEDİYORUM (Gökyüzünü dünyaya vurarak parçalamak istiyorum.) TIPKI TOKYO GHOUL'U BİTİREN HER MASUM KURBAN GİBİ.
 
- ENJI VE KAYA ÖLMEDİ.
-YOSHIMURA-SAN HİÇ ÖLMEDİ.
-KIZI OLACAK CANAVAR ONU YEMEDİ.
-JUUZOU SHINOHARA'YI KAYBETMEDİ.
-AKIRA DA AMON'U.
-ANTEIKU YANMADI.
-YOMO, HINAMI (AH, TATLI, MASUM, ZAVALLI HINAMI-CHAN!!!), TOUKA (TOUKA!!!) VE KANEKI EVLERİ OLAN TEK YERİ KAYBETMEDİ.
-KANEKI VE TOUKA HERKESİ KURTARMAYI BAŞARDILAR.
-ANTEIKU ESKİSİ GİBİ KALDI.
-TEK YOK OLAN AOGIRI TAYFASI OLDU. (Ve Ayato Kirishima o kadar seksi bir bebek değil.)
-KANEKI VE HAYATTAKİ HIDE BİRLİKTE EVE GİTTİLER.
-BEN İYİYİM.
-HER ŞEY YOLUNDA.
*histerik kahkahalara boğulmadan önce sesi giderek kısılıp titremeye başlar*
 
Kendinizi kurtarın ve Tokyo Ghoul denen trajediyi ASLA izlemeyin.
 Her ne kadar bırakın katletme yanlısı olmayan Anteiku'nun insan etini nasıl bulduğu ve maske olayının nereden çıktığı gibi basit soruları, Kaneki Ken'in neden Anteiku'dan ayrıldığı gibi öğrenmediğiniz sürece serinin hiçbir anlamı kalmayan soruları bile yanıtlamayarak, mangayı okumaya teşvik etmek için çekildiği sonucuna vardırsa da anime finalde "olmuş" dedirtmeyi başardı.
Yani final kötüydü, berbattı, iğrençti ve tüm diğer kötü sıfatlar ama bunları söylemem ve şu anda bitirdiğimden beri ağlıyor, ağlamaktan başka da hiçbir şey yapmak istemiyor, tabii dünyayı parçalamak dışında, oluşum bunun kanıtıdır. O Unraveled şarkısının arkadan yavaşça girdiği yer... Yemin ederim ki şarkının her sözü kalbimden bir parçayı götürdü.
 
Bakın birlikte eve gidiyorlar ne tatlılar di mi... Hahaha... Hck... *sob*
Not: Artık kahveye baktıkça bile gözyaşlarıma hakim olamayacağım
AHHH BEN ŞİMDİ BUNLARI BİR DE MANGADA NASIL OKUYACAĞIM
 

2 yorum:

  1. Ben en çok yaşlı deli adamın öldüğüne üzülmüştüm :( Sonrasında da daha bakmadım animeye yarım kaldı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mado... Onun ölümü de çok üzücüydü elbette. Bu arada umarım yazı senin için spoiler olmamıştır. ^^"

      Sil