25 Haziran 2015 Perşembe

Telefon Mimi

1-)Takıntı haline getirdiğin bir oyun uygulaman var mı? Ya da oldu mu?

Neyse ki ben hiç popüler oyunların bağımlısı olan şu insanlardan olmadım. Mesela en son "aa" çıkmıştı. Kime baksan onu oynuyordu. Halbuki o kadar saçma bir oyun ki! Topları aralıklara geçirmeye çalışıyorsun, oyunun tüm olayı bu, grafikleri paintte yapılmış gibi ama millet sırf birbirlerinden gördükleri için indire indire yapımcısını zengin etmiştir herhalde... Toplum içinde popüler olan şeyler bana itici geldiğinden de telefon oyunlarına biraz tepeden bakıyorum doğrusu. Tabii içinde güzel olanlar olduğunu biliyorum. Zaten hiç oynamam değil. Bugüne dek benim de oynadığım birkaç oyun var: Dumb Ways To Die, Gravity Guy, Smash Hit gibi... Ama hiçbiri bağımlılık yapmadı, zaten hepsini bitirdim, bitirince de sildim. (Gerçi Smash Hit bitmiyor.)

 2-)Telefonunuzdaki sosyal medya uygulamalarına (blogger dahil) günde kaç kere girersin? Hangi sosyal medya uygulamalarını kullanırsın?

Whatsapp: Mesajlaştığım kimse olmadığı için 40 yılda bir. (Hatta arkadaşımın son görülme tarihim yüzünden endişelendiği olmuştu bir keresinde.) Onda da konuşma şu şekilde oluyor: -Buluşak mı? -Buluşak. -Yer, zaman, kimler? -*detaylar* -Bye.

Snapchat: Buna da nadiren girerim ama girdim mi 5 saat çıkmam. Felaket eğlenceli snapleşirim. Ama sınıf arkadaşlarımın sosyalleştiklerini kanıtlama ya da kendilerini gösterme amaçlı snaplerine katlanamadığım için nadiren giriyorum. (Gittikleri her yerde daha önce hiç dışarı çıkmamış gibi 1000 tane fotoğraf çekilen bunların sosyal olup benim asosyal olduğum sosyallik şartlarının ***)

Tumblr: 5 dakikada bir? Artık arkadaşım da var, çok mutluyum! *-* Gerçi sadece üç kere filan konuştuk ama... Ve ben berbat İngilizcemle uzaylılardan beter iletişim kurmaya çalışırken çocuk Türk çıkmaz mı? Belki İstanbul'da yaşıyordur diye çok sevindim ama yurt dışında yaşıyormuş. Bendeki şanssızlığın da *** Ama olsun, çok mutluyum yine de! ^-^ (*sadece 3 kez konuştuklarını tekrar hatırlatmak istiyorum*)

3-) Galerinde kaç albümün var?

Kamera, download, cm security, screenshots, snapchat, tumblr ve wa olmak üzere 6 tane var.  (CM Security: Şifreyi yanlış girince gizlice resmini çeken psikopat bir program. Tabii ki telefonuma girmeye çalışan kimse olmadığı için şifreyi yanlış giren benim gerçekten korkunç fotoğraflarımdan oluşuyor. Dış görünüşüm konusunda girdiğim krizlerin nedeni olduğu çok doğrudur. Habersiz çektiği için ister istemez iğrenç çıkıyorsunuz ve doğru şifreyi girdiğinizde o iğrenç fotoğrafı gösterince Beyonce bile olsa krize girer inanın ki. Dolayısıyla telefonumdaki en gizli şey o albüm... Ama evde yalnızken ve albümü karıştırırken fotoğrafların birinde arka planda tanımlanamaz bir şey görme düşüncesinin verdiği korkuya değer. Yani düşünsenize: Evde yalnızsınız, yanlış şifreyi giriyorsunuz, doğru şifreyi girince uygulama gizlice çektiği resmi açıyor ve o da ne? Arkanızda biri var... Çok heyecan verici değil mi? Tabii ki böyle bir şey olmasını asla istemem çünkü sağ çıksam bile bir daha asla uyuyamam ama güzel bir kısa korku hikayesi ya da filmi.)

4-)Normal kameradan mı fotoğraf çekinirsiniz yoksa uygulamayla mı?

Fotoğraf çekilmek bir başka kriz yaratıyor. Yine de bazen aynadaki görüntüme kanıp o hataya düştüğüm oluyor. O zaman da genelde kameradan çekiyordum çünkü özellikle ergen kızlar arasında popüler olan şeylere alerjim var. Ama birkaç kez denemişliğim olmadı değil. Sonuç: Filtrenin daha sahte gösterdiğine ve marifetin normal kamerayla güzel çıkmak olduğuna karar verdim.

5-) Telefonunuzda kaç müzik var?

Şu anda 10-15 tane olması lazım ama:


6-)Ne kadar sıklıkla müzik arşivinizi yeniler ya da yeni şeyler eklersiniz?

Ya sıkıldığım ya da sıkılmaktan korktuğum için müzik arşivim en fazla bir ay aynı kalır. Sahi bana müzik önerebilir misiniz lütfen? Birkaç haftadır düzenli olarak her gün yürüyüş yapıyorum. Yürümek için illa müziğe ihtiyacım yok; rüzgar, deniz, insanlar beni yeterince oyalıyor. Ama bir süre sıkılıyorum. Ayrıca dinleyecek yeni müzikler (Özellikle değerli insanların önerdiği ki bana müzik öneren herkes değerlidir zaten.) bu koca kıçı kaldırmaya üşendiğimde iyi bir motivasyon oluyor. Ve başka işler için de her zaman müziğe ihtiyacım var. (Çizmek, çalışmak, temizlik yapmak gibi...) Yani lütfen bana müzik önerin! Not: Yürüyüş yapıyorum diye ille hızlı ve enerjik şeyler önermek zorunda hissetmeyin. Her şeye açığım! Kimse önerir mi bilmiyorum ama şimdiden çok teşekkür ederim.

7-)Çok fazla kılıfınız var mıdır?

I-ıh, hiç yok!

8-)Kaç yılda bir telefon değiştirirsiniz?

Belli bir telefon değiştirme sürem yok? Ne zaman bozulursa? Enayi bir zengin değilim???

9-) Telefondan çıkan kulaklığı mı yoksa ekstra aldığınız kulaklığı mı kullanırsınız?

Berbat bir kulağım olduğu için kulaklık kalitesinden anlamıyorum. Bozulana dek ne varsa kullanıyorum. Şu anki telefonumun kulaklığı, hala bozulmadı çok şükür. (Çok hızlı bozuluyorlar ya? TT_TT)

10-)Telefonuna şifre koyar mısın? Telefonuna kimler girmesin istersin?

KİMSE. 

Özellikle bilgisayarım olmadığı için telefonum şu an benim en önemli varlığım. (Normal şartlar altında siklediğim bir alet değil zaten.) Ve benim gibi sırlarla dolu bir yaratığın en önemli varlığı onun gizem mabedidir. (Benim de ne dediğim hakkında hiçbir fikrim yok.) Yani telefonum abartılı şekilde korunuyor, abartılı, çünkü zaten telefonumu kurcalayacak kimse yok.

Beni mimlediği için Shuu'ya çok teşekkür ederim! Kaç gündür bir şeyler eklemek istiyordum ama yazma konusunda motivasyonum 0 bu aralar... Tek istediğim çizim yapmak, okumak, yürümek. Ama aklımda çok fazla yazma fikri olduğu için onları da yapamıyorum... Ah, yaz, neden vakti bu kadar çabuk geçiriyorsun? Gerçekten: Süper güç olarak zamanı durdurabilmekten başka bir şey istemiyorum.

Not: Umarım şablonu beğenmişsinizdir, biliyorum, hala biraz sorunlu ama haftaya babama gittiğimde mükemmel formunu alacak. (Umarım?) Kalın sağlıcakla~

10 yorum:

  1. Şarkı olarak değil ama grup olarak Spyair, One Ok Rock ve Ling Tosite gruplarının her türlü şarkısını dinlemeni öneririm.
    Spyair için: Genjou Destruction, Liar, Naked, Some Like it Hot/Samurai Heart, Sakura Mitsutsuki, Why ve Firestarter.
    One Ok Rock için: Kanzen Kankaku Dreamer, Kemuri, Karasu, Et Cetera, Riot, Nobody's Home, Yes I am, Clock Strike, Everything, Keep it Real ve Liar.
    Ling Tsoite Sigure için: Abnormalize, Who What Who What, A 7 Day Wonder, Metamorphose, Enigmatic Feeling, Film a Moment, Haze, Akai Yuwaku ve Disco Fligt.
    Ayrıca Peacock Affect'in dinlediğim ve sevdiğim bir kaç şarkısı var. The Heaven Smiles, Friend, Wallflower, Sky Blue ve Who Cares If you Exist
    Blog ügzel görünüyor ama arka planı tek bir renk yapsan ve header yapmayı denesen nasıl olur? Çünkü arka planda resim olunca okuması zor olabiliyor. Bakmak istersen nasıl yapabileceğini anlatan bir yazı var http://tugbagungor.blogspot.com.tr/2014/05/blog-baslgheader-nasl-olusturulur-how.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Woah! Bir sürü şarkı önermişsin, çok sevindim, çok, çok, çok teşekkürler!!! *-* Ve o işlerde inanılmaz beceriksizim (yani yapabileceğimin en iyisi bu) ama bir bakacağım o linke de! (Tekrar teşekkürler! *O*)

      Sil
  2. Belle & Sebastian - I Want The World To Stop
    Belle & Sebastian - The Boy With the Arab Strap
    Gesu No Kiwami Otome. - Watashi Igai Watashi Ja Nai No
    Wolfgang Amadeus Mozart - Piano Concerto No. 26 In D Minor
    Coldplay - Viva La Vida
    George Gershwin - Rhapsody in Blue

    YanıtlaSil
  3. Bi çırpıda okudum valla güzel cevaplar Alice. CM security bilmem nesi çok hoşmuş ya. Resmini çekiyor ha sdgsdsd. Neyse gelelim şarkılara.
    Skillet: Awake and Alive, hero ,monster, not gonna die
    Starset: My demons
    Paramore: Decode ve That's what you get
    Charlie puth: See you again.
    Tokio hotel: Monsoon
    The Fray: Heartless
    Evanescence:Tourniquet, Before the dawn
    Avantasia: Dying for an angel
    Breaking Benjamin: Diary of jane, Cold
    Christiana Aguilera: Hurt, Fighter, Express, Yoru body ve Lady Marmalade
    Rihanna: American oxygen
    Nocture: Secret garden
    Neon jungle: Louder
    Mart Petrie Richat (Epic dramatic Action)
    Mabel Matiz:Alaimisema
    Leroy Sanchez: Word unspoken
    Pentatonix: La la la latch on you
    Kris Allen: Falling slowly

    Üşenmedim yazdım valla. Şimdilik bu kadar Alice bidaha aklıma gelirse not eder gelir yazarım.

    YanıtlaSil
  4. Önceki arka planını çok seviydim ama okurken gözleri yoruyordu. ama çogzeldi.
    Sana önerilen şarkılardan ben de nasiplenim bari. *-*

    Sanırım telefon bağımlılığı kadar zaman kaybettiren bir şey yok. -_-
    by

    YanıtlaSil
  5. Şablonuna bayıldım, blogun çok güzel olmuuş :'')

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *^*
      ŞU AN NE KADAR MUTLU OLDUĞUMU TAHMİN EDEMEZSİN.
      SONUNDA BİRİ BEĞENDİİİİİİİİİİ!!!!! *O*
      Umarım tüm dileklerin gerçek olur *-*

      Sil