18 Haziran 2015 Perşembe

Yaz Yağmurları

Sanırım yazla ilgili güzel bir şey buldum: Yağmur
Bir anda, hızla bastıran, daima şimşek ve gökgürültüsü ile birlikte gelen yaz yağmurları.
Dışarısı aralıksız ve muazzam bir hızla yağan bir yağmur yüzünden neredeyse bulanık görünüyor. 
Evde ise çok güzel bir karanlık var. Salondayım, pencere açık, bu yüzden burası daha aydınlık, bunları yazarken yağmurun sesini ve gök gürültüsü içeri doluyor. Diğer odalarda ise camlar kapalı olduğu için oralar neredeyse tamamen karanlık ve ses daha uzaktan geliyor.
Bir yandan dışarı çıkmak istiyorum, diğer yandan, evin sakinliği ile dışarının karmaşasının birleşmesiyle oluşan his fevkalade.
Dünya hep böyle kalabilir ve ben bundan memnun olurum.
Not: Son zamanlarda fark ediyorum, sanırım gök gürültüsünden biraz korkuyorum ama kötü bir korku değil, gök gürlediğinde biraz siniyorum sadece. Bu arada yağmur başlamak üzereyken pencerenin önünde uçuşan kelebek ne yaptı acaba? Ömrünün tek gününde yağmur yağdı zavallının.
---
Havaya girmek için bu kadarı yetmedi, açtım, şunu dinliyorum bir de. Bu ana en çok uyacak Makoto Shinkai filmi müziği budur çünkü. Gif de aynı filmden. Evet, bu sefer gif bulmayı başardım, teheee~! Koto no ha no niwa filmini izlemiş biri olarak bulamasam ayıp ederdim çünkü yağmurun filmidir bu. Şarkı bitene dek yağmur da bitecek muhtemelen gökyüzünün mavisi geri döndüğüne göre...

31 yorum:

  1. Kelebekler 1 gün yaşamaz Alice-san. "Dünya üzerinde bugüne kadar normal ömrü 1 gün olan tek bir kelebek türü bile tespit edilememiştir.", ayrıntılı bilgi için: http://www.evrimagaci.org/fotograf/56/1253

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazık oldu öyleyse, bununki o kadar sürdü muhtemelen... (Umarım sürmemiştir.)

      Sil
  2. Eğer elimde olsaydı yağmurun hiç durmadığı ve havanın hep kapalı olduğu bir yerde yaşamak isterdim. Keşke burda da yağsa şimdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de, hem de çok. TT_TT

      Sil
    2. bence çok güzel olmuşş..

      Sil
    3. Şablondan bahsediyorsan, aslında bu yeni hali, artık göz yormuyorsa çok sevindim ama biraz karanlık oldu sanki?

      Sil
  3. Tebrikler seviye atladınız!

    Sağlık: 100
    Enerji:150
    Güç:206
    Yazıya Uygun Gif Bulma Yeteneği: 46

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. *zıplayıp havayı yumruklar* YAŞASIN!!! (Şablon yapma konusunda da seviye atladığmı düşünüyorum!)

      Sil
  4. Şablon Oluşturma Yeteneği: 65

    YanıtlaSil
  5. arka plan çok göz yoruyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Halbuki bu da benim içime sinen tek şablon olmuştu... TT_TT" Elimdeki diğerlerine bakarım.

      Sil
    2. Ben de arka planın güzel olmadığını düşünüyorum, Defne. Yeşil ve mavinin çok açık olmayan tonları gözü dinlendirir ve yormaz. Tercih ederken bunları göz önünde bulundurabilirsin mesela. Ya da L'nin karizmatik bir resmi de olabilir. m_m Bu sadece bir öneri tabii.

      Sil
    3. Teşekkür ederim ama bu aralar bunun bana fazlasıyla uyduğunu düşünüyorum, en azından bir süre daha tutmak niyetindeyim, çok fazla yazı yayınlamamaya dikkat ederim ama şablon değiştirine dek. ^^

      Sil
  6. Alice, blogunu biraz daha okuduktan sonra farkettim ki, blogunu okumak oldukça zor. Arkaplan, yazıların bir kısmını görmeyi çok zorlaştırıyor ve yazıların kapladığı alan konusunda yaptığın bir yanlışlık var. Yani yazıların çok geniş, demek istediğim şu:

    LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
    LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

    Yukarıdaki geniş olan.


    LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL
    LLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

    Bu ise normal olan.

    Bunlar örnek amacı ile verilmiştir, her hangi bir tavsiye değildir. Örnek olarak bu bloga bakabilirsin: http://cikarim.blogspot.com/ , görüldüğü üzere yazılar rahatça okunuyor. Sırf yazıları okumak zor olduğu için ziyaretçi kaybediyor olabilirsin bile. Bu yorumu belki bunları farketmemişsindir diye yazdım, yoksa senin işine karışmak gibi bir hakkım yok elbette. Yanlış anlaşılmayı istemem.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geniş olmasının nedeni daha dar olduğunda tüm derecelendirmelerin sığamaması ki onlar da beni çok mutlu ediyor. T^T Ama sanırım zaten sayılarını biraz azaltmalıyım. ^^" Haklısınız, siz deyince fark ettim de gerçekten göz yoruyor, ne kadar çok sevsem de değiştirmeliyim. TTTmTTT (Bu arada ne kadar güzel bloglar var öyle...)

      Sil
  7. Bu arada, arama kutucuğuna "Kakaolu Patlamış Mısır Tarifi" diye yazıp aratan şahıs benim. ^.^ Defne, hiç light novel okudun mu? Ben de bu işte yeniyim, ilk bununla başladım: http://moonlightsculptortr.blogspot.com.tr/ Bunlar da bildiğim diğer siteler:

    https://lightnovelturkce.wordpress.com/
    https://reprove.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okumadım! Güzel animelerin birçoğu light novellardan uyarlanır... Belki de okumalıyım.

      Sil
    2. Bizim köyde light novel okumayanın adını Death Note'a yazıyorlar.

      Sil
  8. Alice kız nettin bloguna. Eski hali güzeldi böyle gözleri yoruyor okuması. Neyse yağmuru ben de severim hele de yaz yağmurlarını. Çünkü neden yaza alerjim var hemen kızarıp bozarıyorum ve yağmur havayı serinletiyor o yüzden yağmur <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam be oğlum, daha fazla üstüme gelmeyin, değiştireceğiz ya işte! TT_TT Hep yağmur yağsa yaz 10 numara mevsim olur.

      Sil
  9. Doğanın bu yaz bize sağ gösterip sol vuracağı konusunda öyle eminim ki... Durmaksızın yağan yağmurlar ve yağmur dinlendiği sırada hafif hafif kendini hissettirerek güneşle rekabet içine giren rüzgar (bu ifade tam olmadı da, rüzgar sayesinde yağmur yağmadığında bile güneşi hissetmeme halini anlatmak istemiştim)... Demek istediğim, doğa her zaman fazlasıyla sadist olmuştur ve yazın devamında, şu sıralar takmakta olduğu maskesinden sıkılıp onu bir tarafa atmayacağına ve devamında sadistik arzularının tadını çıkarmayacağına nasıl inanabiliriz?
    Arkaplanı beğenen tek kişi miyim? Aslında arkaplandan değil de yazıların okunabilirliği konusunda şikayetçi olmuş herkes ama benim bir sıkıntım olmadı.
    Bu arada, Tumblr'da etiketlediğin için çok teşekkür ederim ama epey uzun süredir bilgisayara ulaşma imkanı bulamadım ve telefondaki Tumblr uygulamasından da neredeyse hiçbir şey yapmak mümkün değil. Söz bilgisayara ulaşır ulaşmaz mimi yapmaya çalışacağım, gerçekten özür dilerim ;;;_;

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, ben de Yaz'a asla güvenmemem: Eminim üç gün sonra şu an battaniyeye sarılarak oturduğum sandalyeye terden götüm yapışacak. -_-"
      Aslında milletin göz yoruyor diye beğenmediği şablon bundan bir önceki Suzuya Juuzo'lu şablondu ve gerçekten çok güzel olmuştu ama göz yoruyordu, bu ise göz yormuyor ama çok karanlık olmuş diye şikayetler alıyorum... Sen beğenen ilk kişisin Ani-chan! SONUNDA BİRİ BEĞENDİ, ÇOK MUTLUYUM, GEL BURAYA!!! ;m; *boğa yılanı sarılması~*
      Ha bu arada, o mim konusunda, çok önemli değil, etiketleyin dediği için öylesine milleti etiketledim ben. ^^" Kendini yapmak zorunda hissetme lütfen. Saçma bir mimdi zati...

      Sil
  10. Arkaplan ile uyumlu bir yazı olmuş (bkz:sadistlik).

    YanıtlaSil
  11. Bence arkaplan hiç de kötü değil. Sadece sayfayla birlikte kaymasa daha iyi olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönül öyle olsun isterdi ama nedense öyle yapınca Kaneki'nin başının yarısı görülmüyor.;-; Hem haklılar, gerçekten karanlık fakat bir süre böyle tutmak konusunda ısrarcıyım, sonra değiştireceğim. XD Beğendiğin için sana çok teşekkürler!

      Sil
    2. Birşey değil! Resmin bir kısmını kesmeyi denesen? (Kırpmak mı deniyor yoksa) Belki o zaman düzgün olur.
      Evet karanlık ama kendi bloguna neyi yakıştırıyorsan onu kullanmalısın bence. Belki şu anki ruh haline uygundur o yüzden bu resmi kullanmak istemişsindir. Kim bilir.

      Sil
    3. Aaa çok iyi fikir! *-* Bilgisayara geçebilirsem deneyeyim. Evet, gerçekten de, şu anki ruh halime uyuyor - ruhum Tokyo Ghoul tarafından ele geçirilmiş halde zira. u_u" Not: Ama tabii okuyucularım daha önemli, yani birkaç güne kalmaz, değiştiririm. ^^

      Sil